Jeres første kys

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.585 visninger
17 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. december 2017

Anonym trådstarter

Har netop set et sødt program, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første kys og jeres første intime oplevelser med modsatte køn?

Har ikke tænkt på det i laaang tid, men kan huske jeg var SÅ lang tid om at få mit. Gode tider  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2017

Anonym

Jeg gik i 5 klasse da jeg fik det første rigtige kys, og jeg synes faktisk ikke det var specielt lækkert med den tunge der, kan jeg huske, hehe... men kæresten var sød, i hvert fald en 3 mdr, haha...

Hvis du mener sex første gang, var jeg næsten 17, og det var med en rigtig sød fyr som jeg var kæreste med længe... var rigtig glad for at det var med ham, og ikke en eller anden tilfældig, for det gjorde ondt og blødte en del, men kæreste var så kærlig og sød i forbindelse med det, og vores sex fremover var godt....

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Det var til et halbal, jeg har været 15/16 år tror jeg.. 

Husker tydelig den her lækre fyr, som så stak hele tungen ind i munden på mig. Jeg synes det var skide ubehageligt ��

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Jeg var 13 eller måske lige fyldt 14, da jeg fik mit første kys. Det var på stranden og var faktisk dejligt nok. Vi var kærester i to måneder, men den sidste måned så jeg ham aldrig (og selvom vi gik på efterskole og boede 3 døre fra hinanden, kom det stadig bag på mig da han sende en anden for at slå op med ham).

Første gang jeg havde sex var som 16 årig, med min daværende jævnaldrende kæreste. Det var også første gang for ham. Det gjorde hverken ondt eller noget og husker det faktisk som værende en ret tam oplevelse. Kan ikke huske vores efterfølgende sexliv, så det var nok meget godt forholdet ikke holdt alligevel...

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Jeg var 22 ved mit første rigtige kys  Hjemme på min sofa meget pludseligt.

Nogle uger senere havde jeg sex for første gang, (med den samme) halvfuld (hvilket var rigtig fint, da jeg mistede hæmningerne lidt). Selvom han var meget forsigtigt gjorde det sindssygt ondt og efterfølgende meget stort blodbad 

Jeg er glad for jeg ventede så længe og er glad for den jeg valgte min første gang med 

Anmeld Citér

7. december 2017

Tystys14

Uha mit første kys kan jeg faktisk ikke huske.  (havde to kærester lige efter hinanden, og den ene mener jeg ikke jeg var spor intim med). Men har vel været omkring 13 år. 

Sex havde jeg første gang da jeg var 14 (tæt på 15år) og kan huske jeg tænkte "er det det her jeg har haft lyst til og ventet på... !". (han var meget kedelig og var længe om at komme). Beklager detaljer ha ha. 

Men tilgengæld kan jeg tydeligt huske første gang min mand og jeg kyssede for snart 8 år siden. 

Anmeld Citér

7. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Første kys - jeg var 11-12 år, og min storebrors bedste ven kyssede mig. Han var fuld og smagte grimt. Jeg syntes, det var klamt med hans tunge. 

Første intime oplevelse med modsat køn vil jeg ikke ind på her. Jeg var barn, han var voksen. Men første gang derefter var jeg 14 og lå pludselig i en kæmpebrandert i en have med en ældre fyr. Det gjorde ondt, og jeg ville slet ikke være der. Ikke nogen god oplevelse. 

Siden både det klamme kys og den dårlige første (eller anden) gang, prøvede jeg heldigvis både at kysse og at have sex med dejlige fyre, der gav mig sommerfugle og ildebrand i maven, som om det var allerførste gang. 

Anmeld Citér

7. december 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Jeg var 22 ved mit første rigtige kys  Hjemme på min sofa meget pludseligt.

Nogle uger senere havde jeg sex for første gang, (med den samme) halvfuld (hvilket var rigtig fint, da jeg mistede hæmningerne lidt). Selvom han var meget forsigtigt gjorde det sindssygt ondt og efterfølgende meget stort blodbad 

Jeg er glad for jeg ventede så længe og er glad for den jeg valgte min første gang med 

22. Det var sent - må jeg spørge dig, hvordan det var som 15-17-20-årig at vide og at se, at mange af dine jævnaldrende var godt i gang? Var du uinteresseret i drengene/mændene, eller ventede du bare tålmodigt på den helt rigtige - som det lyder til, det også blev? Blev du aldrig udsat for pres eller kærlige drillerier fra veninderne? 

Jeg spørger, fordi jeg i seksualundervisningen af mine elever gør meget ud af at understrege, at når gennemsnitsalderen for den seksuelle debut er 16 år for piger, så dækker det også over, at der er nogle, der er i 20’erne første gang - og det er der mange af mine elever, der knap nok tror på. Vi har så talt om, at det næsten er et større tabu at vente længe end at “gå i gang” i en alt for ung alder - og at omgivelserne, inkl. medierne, kan påvirke en jomfru på fx 20 til at føle, hun er unormal og “forkert”. 

Det er let nok at finde eksempler på beretninger fra piger, der har været for tidligt ude, men det er sværere at finde nogle fra kvinder, der har ventet, til de var langt ældre. Og det kunne være interessant at høre, hvordan dine omgivelser reagerede på det. 

Anmeld Citér

7. december 2017

Bebsen

Anonym skriver:

Har netop set et sødt program, og kom til at tænke på hvornår I fik jeres første kys og jeres første intime oplevelser med modsatte køn?

Har ikke tænkt på det i laaang tid, men kan huske jeg var SÅ lang tid om at få mit. Gode tider  

Hahaha mit første rigtige kys var med en svensker på Bornholm i 7. klasse  

Sex, der var jeg 16 og det var med min kæreste, han var meget blid og forsigtig og vi var sammen længe efter 

Anmeld Citér

7. december 2017

Anonym

Okay mine historier er  bare super nederden 

Det første kys var i 5, jeg  var 12 det var ikke min kæreste men en dreng (set i bagspejlet) som  var vildt forelsket i mig og hans ven Haha i parken hvor jeg voksede op, jeg kyssede med dem og vi gned os op af hinanden på skift 

Første gang jeg havse sex var jeg 13 og boede på opholdsted, vi havde et område med geder som havde en stald 

Her gik jeg ind med en dreng jeg  var total forelsket i (i sådan en grad at jeg ville hoppe i døden for ham) inden  sagde han er du sikker på du har gjort det før? Jeg spillede sej og sagde ja. 

Lagde mig ned, han stak den ind, så bange ud tog den ud og løb  kom tilbage 5 min efter med et kondom, tog det på stak den ind og 15 sekunder efter  vat det ovre, han gik op og sov tror jeg og jeg røg en smøg  ja ja og det  var så det 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.