Mette Larsen skriver:
Der er håb endnu, nogle gange er håb sgu det eneste vi har i livet. Selvølgelig er det vigtigt at være realistisk og det er godt at forberede sig mentalt på risikoen Men man kan alligevel aldrig forberede sig 100% på skuffelsen før man får det endelige svar.
Så tag det stille og roligt og nyd weekenden med din mand. Det er godt nogle gange at skrive med nogle om det, som er i samme situation eller har oplevet det samme for man kan føle sig alene. Og det er ikke altid ens mand forstår det helt, nok fordi de føler sig magtesløse og det ikke er i deres krop det foregår. Det mest sårende (på daværende tidspunkt) var da min kæreste sagde " det skal nok gå skat, vi skal bare op på hesten igen " - jeg var i dyb sorg af knuste drømme og følelsen af ikke at virke rigtig siden jeg kunne tabe et barn - ikke at være god nok til at holde på et barn osv. Men de følelser kommer man over med tiden og selvom processen er hård, så lærer man noget som menneske... Og nu synes jeg da bare det er så sødt han sagde sådan, for vi skal jo nok klare den her udfordring sammen og det handler om at være positiv og komme videre..... <3 (men sorg processen er vigtig, bare ikke dyrke den)
Jeg har haft mange tanker om, hvorfor skulle det her ske for mig, hvad er der galt med min krop, vil min mand forlade mig hvis det sker igen osv. husk det er helt naturligt også at være ked af det. Og husk, at det er ikke alle spørgsmål der er svar på... nogle gange er tingene bare som de er.....
(På Min-mave er der mange gode tråde om dette emne)
Og det er ikke særlig tit, at man aborterer 2 gange, det er positivt du kan blive gravid, så jeg er sikker på det lykkedes for jer, hvis der ikke allerede er en lille spire derinde <3
Tusind tak for en sød besked
Nu sidder jeg så her og tuder 
Jeg kender ingen som har været det samme igennem. For mit vedkommende er det første gang.
Min mand er præcis som du skriver. "Vi klarer det sammen", "vi gør det bare igen" osv. Super sødt af ham, men det er lidt som om, det ikke hjælper så meget. Men jeg skal nok bare lige lidt på afstand af det hele.
jeg ville meste af alt bare gerne spole tiden frem, til jeg igen står med en positiv test
Nogle gange tænker jeg, at jeg ville ønske, jeg aldrig havde taget den første test i mandags. Så havde jeg måske aldrig opdaget, jeg havde været gravid... Men andre gange er jeg gled for at have vidst det, for det giver mig en følelse af, at vi ikke får så svært ved at blive gravide, når du det er sket så hurtigt efter spiralen kom ud. Men min datter ramte vi plet den eller første gang.
Jeg har heldigvis alderen og dermed oddsene med mig. (22 år)
Igen tak