Ja.. lykken varede kort. Jeg er mor til 2 dejlige piger, og min nuværende kæreste og jeg stod i september helt overraskende med en positiv test.(jeg har pco og svært ved og blive gravid) Min kæreste har ingen børn og det her var tydeligt hans største drøm der nu var virkelighed. Vi var til ialt 6 scanninger, hvor der ved alle var fint hjerteslag. Og den voksede som den skulle. 9+0 og 11+0 til scanning bevægede den sig dog ikke, overhovedet, men fik afvide den nok sov . Alle i min terminsgruppe der blev scannede 8+ havde set en hoppende bebs. Jeg googlede det men fandt ingen svar, og fik afvide der var hjerteblink så jeg skulle ikke være bekymret. 12+0 til Nakkefoldsscanning, hvor jeg jo havde set den i live 11+0 , var det en trist besked. Jeg gik i chok og græd og græd. Den var død. Og den lå bare der på skærmen omvendt med hovedet og kroppen nedad, og hun fik lige skubbet til maven så den ligesom duvede op og så ned igen i fostervandet. Helt livløs 
den var død 11+0 ! Samme dag som jeg havde set et fint
slå sidst 
jeg har ikke lavet andet end og græde , mine øjne sveg den aften (i onsdags) og var helt hævede, har aldrig i mit liv grædt så meget. Min kæreste måtte hente ungerne i bh og SFO, og jeg har ikke engang kunne handle uden jeg bryder sammen. Har stadig min døde baby i maven, men ligger nu endelig på sygehuset og forsøger at få den født via medicinsk abort. Jeg kan ikke holde tanken ud om at den skal suges ud og flåes fra hiananden ved en kirurigsk , så vil jeg hellere have smerterne . Jeg skal føde den i en bækkenstol da de vil sende den til undersøgelse for at finde ud af hvorfor den er død, da vi mistænker neuralrørsdefekt /rygmarven, måske den har været lam, og derfor den har ligget helt stille og ikke har været til at "vække" under scanningerne . Jeg har valgt jeg gerne vil se den når den kommer ud og har fået beskrevet hvad jeg kan forvente. Og jeg har fået afvide at jeg har risiko for at miste meget blod og risiko for at jeg alligevel ender med en kirurgisk . Men nu forsøger vi dette og jeh kan blive smertelindret med morfin, da jeg skal forvente at det vil føles som en fødsel og jeg også kan risikere at få pressetrang når den skal ud. Jeg føler jeg bliver nødt til det her. For at kunne få afsluttet det ordenligt selvom det er pisse hårdt. Jeg føler jeg er mor til den her lille baby, og det kan ingen tage fra mig. Det er mit barn som var helt færdigt, det skulle bare vokse og modnes
tak fordi du læste med 
Anmeld
Citér