Gør det nogen forskel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2017

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Panther skriver:

Ja, hvis han havde kunnet nå at afbestille rejsen den anden vej, og på den måde have fået sine penge tilbage.

Hvis det var mig, der havde aflyst og modparten havde tabt 600,- på min aflysning, så havde jeg i øvrigt som den største selvfølgelighed dækket modpartens tab. 

Jeg meldte fra så tidligt som muligt. Han havde bestilt billetter til flere måneder frem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

Ms.Momo

J-star skriver:

koster det 600 hver vej ?

Ja. Han bor på Bornholm og jeg på Sjælland, så for at få det til at gå op med rejsetid osv. så flyver vores søn. Uledsagede børn koster 590,-

Anmeld Citér

29. november 2017

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Ms.Momo skriver:

Ja. Han bor på Bornholm og jeg på Sjælland, så for at få det til at gå op med rejsetid osv. så flyver vores søn. Uledsagede børn koster 590,-

Ja så har I jo valgt den dyre måde... 

Anmeld Citér

29. november 2017

Ms.Momo

Nu handlede mit spørgsmål ikke om det økonomiske i situationen, men om det ville gøre noget forskel om vi bestiller billetter fra A til B som nu, eller laver det om til at bestille fra B til A og mailer billetterne til modparten. Vil I ikke være sød at svare på det i stedet?

Anmeld Citér

30. november 2017

AnoMom

Ms.Momo skriver:

Nu handlede mit spørgsmål ikke om det økonomiske i situationen, men om det ville gøre noget forskel om vi bestiller billetter fra A til B som nu, eller laver det om til at bestille fra B til A og mailer billetterne til modparten. Vil I ikke være sød at svare på det i stedet?

Nej det gør ingen forskel. 

For hvis modparten betaler billetten kan den anden stadig aflyse også er situationen ens. 

Prøv at spørg din eks hvad han synes om en aftale der går på at i kører det som nu. Selv betaler udgiften. Men hvis modparten aflyser så må personen refunderer beløbet. Kunne det ikke være en mulighed?

Anmeld Citér

30. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg tænker at det mest logiske, må være at den der framelder for sent, må være den der betaler begge veje, hvis ik man ka få pengene refunderet.

På den måde, slipper man for konflikter og der er ingen tvivl om, hvem der har frameldt.

Tænker at opstår der sygdom, som gør at barnet ik ka rejse, så deles man om udgiften, da dette jo er uforudset. Vh Stine 

Anmeld Citér

30. november 2017

Ms.Momo

AnoMom skriver:

Nej det gør ingen forskel. 

For hvis modparten betaler billetten kan den anden stadig aflyse også er situationen ens. 

Prøv at spørg din eks hvad han synes om en aftale der går på at i kører det som nu. Selv betaler udgiften. Men hvis modparten aflyser så må personen refunderer beløbet. Kunne det ikke være en mulighed?

Jeg gik med på at vi bestiller den modsatte vej og så mailer billetterne til hinanden, da det jo ikke tager lang tid at sende en mail, og så skaber det ikke unødvendige konflikter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.