Min mands snorken gør mig vanvittig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. november 2017

Vivienne

Min mand har taget 20 kg på gennem de sidste par mdr og er begyndt at snorke meget. 

Det begyndte at gå mig ekstremt meget på, da jeg var højgravid. Jeg sov dårligt i forvejen pga. alle de gener jeg havde. Jeg kunne (endeligt) falde i søvn og så kunne hans snorken vække mig. 

Han mente jeg overdrev da jeg bad ham gøre noget ved det. 

Det endte med at han blev smidt ud af soveværelset og  sov på sofaen og min søn og jeg i sengen. 

Efter mange måneder på sofaen tog han sig endelig sammen til at gøre noget ved det. 

Han har tabt sig 10 kg og snorker ikke nær så meget. 

Det hjælper nogle gange at sende dem på sofaen, så de kan mærke hvor (u)behagelig den er at sove på 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2017

Anonym trådstarter

Vivienne skriver:

Min mand har taget 20 kg på gennem de sidste par mdr og er begyndt at snorke meget. 

Det begyndte at gå mig ekstremt meget på, da jeg var højgravid. Jeg sov dårligt i forvejen pga. alle de gener jeg havde. Jeg kunne (endeligt) falde i søvn og så kunne hans snorken vække mig. 

Han mente jeg overdrev da jeg bad ham gøre noget ved det. 

Det endte med at han blev smidt ud af soveværelset og  sov på sofaen og min søn og jeg i sengen. 

Efter mange måneder på sofaen tog han sig endelig sammen til at gøre noget ved det. 

Han har tabt sig 10 kg og snorker ikke nær så meget. 

Det hjælper nogle gange at sende dem på sofaen, så de kan mærke hvor (u)behagelig den er at sove på 

Ja for det da mig der er gravid og burde ligge i det bløde 

Anmeld Citér

29. november 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Min mand snorker også sindssyg meget. Han blev tjekket for søvnapnø og er blevet brændt i næsen. Noget med hans slimhinder sad meget tætte. Det har ikke hjulpet en dyt. 

Vi sover hver for sig... nogle gange kan jeg høre ham selvom der er lukket 2 døre og vi sover O hver sin ende af huset. Men det har været den bedste løsning for os. 

Vi har prøvet alverdens ting: bideskinne, spray osv. Intet virker. 

Jeg føler virkelig med dig, og håber I finder en løsning. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.