SUK min mand snorker simpelthen værre end jeg nogensinde har hørt det lige før jeg kan mærke rystelserne i stuen når han ligger ovenpå...
Vi har en søn på 20 måneder som vågner de fleste nætter og kan lige så godt opgive at få ham til at sove igen han sover i vores soveværelse, så vi går ned på sofaen og sover videre. Hvis alt så han vil Har prøvet at snakke med min mand om det ar jeg faktisk selv har svært ved ar falde i søvn igen osv . Men han lukker bare af.
Jeg er gravid og tør slet ikkw tænke på når den lille ny kommer.. men der har vi forhåbentlig et andet sted og bo og min søn får sit eget værelse...
Min mand var i februar igennem en større operation i ryggen og selv derinde på Rigshospitalet påpeget de han nok skulle undersøge sit snorkeri nærmere da det kunne være søvnapnø men hans undskyldning er bare han ihvertald ikke skal ligge med en maske på om natten.
Når sønnen er puttet om aften sidder han bare i sin stol og falder i søvn og jeg gider bestemt ikke sidde og hører på det snorkeri så jeg slukker fjernsynet og går op i seng og læser i en bog, kigger på Facebook osv
Jeg er ved at være sindsyg og det hjælper ikke at snakke med ham. Jeg synes faktisk det er så slemt at jeg overvejer pakke og skride men helt ærligt for snorkeri? Men det har kørt mig så langt ud nu så hvad pokker kan jeg gøre ?
Anmeld
Citér