Julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2017

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Hækle kan jeg desværre ikke. 

Kan du strikke? Jeg strikker karklude på livet løs. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2017

Miti's mama

Det var mig sidste år, og det er hvad jeg kom op med:

Til damerne (mor, svigmor og søster): kokosolie blandet med sukker og vanilje i krukker jeg havde liggende, bliver til en lækker body sugar scrub. (google opskrifter)

Til mine nevøer: Stofrester lavet til transportabel garage til deres små hot rod biler

Til min niece: Stof og filt rester lavet til en lille dukke med fint tøj - passede ned i en æske jeg også dekorerede med filt

Til min egen datter: En billig bog og filt hårpynt

Kan ikke huske hvad jeg lavede til mændene... men det blev en success hele vejen rundt.

Pinterest er din ven i den slags situationer.

Anmeld Citér

27. november 2017

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu skriver du bagværk, så forslår jeg cake in a jar. Ret dekorativt, og mega hyggeligt. Se pintrest for gode forslag!

Jeg er i år, i gang med at lave lidt julegaver. Er ved at lave flag til 2 flagranker og nogle forskellige "tindsoldater" Har nået de her 2 slags indtil vidre!

Jeg har også købt er par fede kopper, også medfølger der et brev caco og små skumfiduser, så der er til varm hygge caco.

Udover det laver jeg kvæde/æble marmelade. Vh Stine 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. november 2017

Bb2015

Hmm man kan evt lave noget julepynt med børnenes hænder og fødder på (fx en elg med gevir af hænder eller en julemand med skæg af en hånd) og give til bedsteforældre. Men skal jeg være ærlig så tror jeg det koster mere i ting og sager end at gå i søstrene grene og finde en lille ting til hver. Man kan også sagtens finde nogle meget billige ting til børn i både søstrene grene og Tiger hvis du bare kan skrabe lidt sammen til julegaver. Bare en lille figur eller en lille bil mener jeg sagtens man kan få for en 20’er. I min familie giver vi kun til børn og måske lige vores egne forældre - men søskende er vi stoppet med. Så på det punkt kan man ihvertfald finde nogle meget billige og brugbare ting til bare børn, hvis din familie forstår din situation og at du ikke kan give alle gaver i år. 

Her lægger de en masse ideer op til gør det selv projekter:  https://sostrenegrene.com/da/diy-hjoernet/ 

Der er også lidt forslag til ting man kan lave med børnenes hænder, kan jeg se. Men igen så skal man nok alligevel ud og købe småting som koster ved siden af 

Håber du finder på noget! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.