Julegaver.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
13 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. november 2017

Anonym trådstarter

Hej her er jeg, en kvinde på kontanthjælp og reformramt. Jeg søger råd til hjemmegjorte julegaver, da jeg simpelthen ikke har råd til at købe julegaver. Jeg er ikke spor kreativ men med en udførlig brugsanvisning kan mine 10 tommelfingre nok godt kreere et eller andet, so hit me please.... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2017

Lunae

Anonym skriver:

Hej her er jeg, en kvinde på kontanthjælp og reformramt. Jeg søger råd til hjemmegjorte julegaver, da jeg simpelthen ikke har råd til at købe julegaver. Jeg er ikke spor kreativ men med en udførlig brugsanvisning kan mine 10 tommelfingre nok godt kreere et eller andet, so hit me please.... 

Er det gaver fra dig eller børnene?

Anmeld Citér

27. november 2017

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Er det gaver fra dig eller børnene?

Det er fra mig. 

Anmeld Citér

27. november 2017

nielsen80

Gavekort til diverse ydelser - f.eks rengøring, pudse vinduer, passe børn, slå græs eller lign som dine nærmeste kunne have brug for en hånd til en gang imellem.

Til børn er jeg mere i tvivl, men hvis du nu kunne afsætte 100kr eller lign, kan man få mange fine bruge ting.

Anmeld Citér

27. november 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hmmm. Jeg ville skrive at hvis du kan hækle, kunne du lave figurer fx fra ramasjang til børnene. Det elsker mine unger. 

Men indkøb af garn osv koster selfølgelig noget. 

Anmeld Citér

27. november 2017

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Gavekort til diverse ydelser - f.eks rengøring, pudse vinduer, passe børn, slå græs eller lign som dine nærmeste kunne have brug for en hånd til en gang imellem.

Til børn er jeg mere i tvivl, men hvis du nu kunne afsætte 100kr eller lign, kan man få mange fine bruge ting.

Det var også min tanke til min snart 98-årige farmor og så smide noget bagværk oveni også men resten af familien har allerede uddelegeret de opgaver til private eller familie ( der så tjener lidt penge på det, så det vil jeg ikke tage fra dem) 

Anmeld Citér

27. november 2017

Anonym trådstarter

Anmeld Citér

27. november 2017

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Hmmm. Jeg ville skrive at hvis du kan hækle, kunne du lave figurer fx fra ramasjang til børnene. Det elsker mine unger. 

Men indkøb af garn osv koster selfølgelig noget. 

Hækle kan jeg desværre ikke. 

Anmeld Citér

27. november 2017

nielsen80

Anonym skriver:

Det var også min tanke til min snart 98-årige farmor og så smide noget bagværk oveni også men resten af familien har allerede uddelegeret de opgaver til private eller familie ( der så tjener lidt penge på det, så det vil jeg ikke tage fra dem) 

Hmm min erfaring er, at det er dyrt at købe ind til krea projekter, hvorfor jeg tænker alternative løsninger. Hvad med helt at aflyse gaverne til dig og dem du skal give(pånær børnene). De fleste vil jo kunne forstå det i din situation.

Anmeld Citér

27. november 2017

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville da elske at få lækkert bagværk i julegave ❤️�� eller måske hjemmelavet syltetøj! 

Til børnene kunne man give en dag i dit selskab hvor du har arrangeret sjove aktiviteter. Skattejagt, tur i skoven, kaste med sten, fange krabber eller lignende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.