Kan man tillade sig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2017

Sprit25

Tisble tllnøds jeg har gjort det. Kørte helt hen til toiletdøren, stillede mig foran så ingen kunne se også lagde jeg dynen op foran. 

Lorte ble? ALDRIG! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Nu ved jeg ikke om jeg er sart eller.....

Kan man tillade sig at skifte sin baby ,som har skidt i bleen, nede i barnevognen, midt inde på en restaurant hvor folk sidder og spiser? 

Jeg er så paf over den manglende pli overfor folk, som sidder og nyder sin mad. 

Nej det synes jeg ikke man kan. Sidder jo heller ikke og prutter og bøvser mens andre spiser. 

Og hygiejne mæssigt burde restauranten bede dem gå på wc og skifte deres unger

Anmeld Citér

26. november 2017

1518

Nej, det kan man virkelig ikke tillade sig! Hvis jeg er på besøg hos nogen uden puslebord, skifter jeg da heller ikke ble på spisebordet midt i aftensmaden 

Anmeld Citér

26. november 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Det foregik 2 meter fra os. Følte mig ærgerlig over at have betalt for mad og lige da vi skal spise foregår det.

Synes også det er knap så lækkert at kvinden lige har skiftet ble uden at vaske hænder og så går op og tager buffet bagefter :-\

Anmeld Citér

26. november 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
IenFart skriver:

Det kan man bestemt ikke tillade sig. Men det undrer mig ikke at så mange er så ligeglade når det kommer til hensyntagen over for andre. Det er øjensynligt den vej det går. 

Selv hvis der ikke er pusleplads så kan man skifte på gulvet af toilettet. Det har jeg selv gjort adskillige gange med min søn. Hvis man er lidt fremadsynet kan meget klares med engangsunderlag og stofbleer. 

Sådan har vi også gjort. Kan ikke få mig selv til at skifte foran andre, hvor det måske vil generere andre. 

Selv på de mindste toiletter, har det kunne lade sig gøre.. dog med besvær..men sådan er det jo. 

Anmeld Citér

26. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Det foregik 2 meter fra os. Følte mig ærgerlig over at have betalt for mad og lige da vi skal spise foregår det.

Synes også det er knap så lækkert at kvinden lige har skiftet ble uden at vaske hænder og så går op og tager buffet bagefter :-\

Tror ærlig talt jeg havde klaget til personalet eller sagt noget til kvinden

Anmeld Citér

26. november 2017

Rosa-Sofia

Jeg tænker, at det er der hvor det måske ville have været høfligt at personalet havde sagt et eller andet, eventuelt tilbudt, at de kunne skifte i et baglokale, hvis det ikke var plads på toilettet. Havde jeg været den kvinde ville jeg så have opfattet en pæn hentydning og været taknemmelig for ikke at skulle skifte ble midt i en restaurant. Det tænker jeg ville være den bedste måde at løse situationen på og samtidig undgå drama. 

Anmeld Citér

26. november 2017

HvidSne

Det er et klart nej herfra. Jeg ville, ligesom mange andre, skifte på gulvet af et toilet, hvis der ikke var puslebord. Vi har altid pusleunderlag med, og hvis gulvet var koldt, ville jeg lægge dyne nedenunder.

Det er ikke noget, man bør pådutte andre, især ikke på en restaurant, hvor folk har betalt for at sidde og nyde deres mad. 

Ligegyldigt hvor kære babyer end er, så har de fleste af os ikke lyst til at associere mad med lort... 

Anmeld Citér

26. november 2017

Carina:-)

Jeg skifter på gulvet på toilettet hvis der ikke er pusleplads 

Synes det er lige så ulækkert som når folk pudser næse ved bordet og det kommenterer jeg også højlydt når det sker.

Anmeld Citér

26. november 2017

FruK

Ej, det er klamt. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.