Kan man tillade sig det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
19 svar
35 synes godt om
25. november 2017

Anonym trådstarter

Nu ved jeg ikke om jeg er sart eller.....

Kan man tillade sig at skifte sin baby ,som har skidt i bleen, nede i barnevognen, midt inde på en restaurant hvor folk sidder og spiser? 

Jeg er så paf over den manglende pli overfor folk, som sidder og nyder sin mad. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2017

TLO

Hvis der ikke er pusleplads på toilettet, så klart ja

Anmeld Citér

25. november 2017

Thea14

Hvis der ikke er andre muligheder, så ja. Det behøver selvfølgelig ikke være helt op ad bordet hvor andre sidder.

Jeg ville dog foretrække er puslebord eller toilet med plads. Ellers ville jeg forsøge at køre barnevognen lidt væk fra andre. Evt udenfor hvis det er om sommeren.

Anmeld Citér

25. november 2017

Okt12Sep15

Jeg tror egentlig ikke, at jeg selv ville ligge mærker til det, hvis nogle gjorde det. Det lugter jo ikke vildt før de begynder på mad og så er jeg egentlig ret overbærende når det er noget med små babyer, så skulle jeg opdage det, så ville det egentlig ikke genere mig. �� Personligt havde jeg nok foretrukket at gøre det på gulvet på toilettet. På dynen med pusleunderlaget over, men det må være op til den enkelt forælder. �� 

Anmeld Citér

25. november 2017

God-mor

Det ville ikke generer mig, men jeg kan da godt følge hvorfor nogle iķke mener at det bør foregå på en restaurant. Men hvis der ikke har været nogen pusleplads andre steder, er barnevognen en fin løsning, syntes jeg. 

Anmeld Citér

26. november 2017

heaven

Det ville overhovedet ikke generer mig, har selv været nødt til at gøre det.... så længe det foregår diskret og ned i vognen, kan det virkelig ikke hidse mig op.

Anmeld Citér

26. november 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg kommer så med et lidt anderledes svar...

jeg vil sige, det kommer an på hvor langt væk det er fra spisende gæster.. 

det ville genere mig, hvis det var tæt på mig. Som udgangspunkt vil jeg mene, at man i hvert fald godt kan rykke sig et stykke væk. 

Jeg ville i hvert fald ikke, synes det var lækkert, hvis jeg kunne lugte eller se det.

men jeg ved også, at nogle gange er der ikkr andre muligheder.. 

Anmeld Citér

26. november 2017

MoarMoar

Nej, det synes jeg ikke. Folk sidder og har betalt penge for deres mad og der skal ikke foregå bleskift i samme lokale. Jeg ville synes det er meget upassende  

Man kunne kører barnevognen ud i et andet lokale også kun bleen blive skiftet der. 

Anmeld Citér

26. november 2017

Lea2787

Profilbillede for Lea2787

Nej, det kan man ikke. Jeg ville aldrig selv gøre det! Hvis der ikke var pusle på toilettet, ville jeg k det mlndste køre vognen afsides og ordne det væk fra, hvor folk spiser. Jeg synes det andet er uhøfligt. 

Anmeld Citér

26. november 2017

IenFart

Profilbillede for IenFart

Det kan man bestemt ikke tillade sig. Men det undrer mig ikke at så mange er så ligeglade når det kommer til hensyntagen over for andre. Det er øjensynligt den vej det går. 

Selv hvis der ikke er pusleplads så kan man skifte på gulvet af toilettet. Det har jeg selv gjort adskillige gange med min søn. Hvis man er lidt fremadsynet kan meget klares med engangsunderlag og stofbleer. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.