Mærker pludseligt næsten ikke liv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2017

Anonym

Skynd dig at tage fat i fødegangen! Det er ikke for sjov, at de siger, at man skal reagere, hvis man mærker markant mindre liv. Giv gerne en update, når du har snakket med dem.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2017

Anonym trådstarter

Tak fordi I alle har taget jer tid til at svare mig 

Jeg fik kørt hjertekurve på fødegangen og alt er heldigvis normalt. Imens jeg lå der begyndte den lille også at røre lidt mere på sig, så det var kun positivt 

Anmeld Citér

27. november 2017

Anonym trådstarter

Godmorgen igen,

Jeg bliver nødt til at høre jer, om baby kan ændre så markant bevægelsesmønster på dette tidspunkt i graviditeten? Alt var jo normalt på fødegangen, men jeg har stadig næsten intet mærket siden. 

Jeg tror ikke der er noget galt (det har jeg jo fået tjekket), men kan alligevel ikke lade være med at undres 

Mvh.

Anmeld Citér

27. november 2017

nielsen80

Anonym skriver:

Godmorgen igen,

Jeg bliver nødt til at høre jer, om baby kan ændre så markant bevægelsesmønster på dette tidspunkt i graviditeten? Alt var jo normalt på fødegangen, men jeg har stadig næsten intet mærket siden. 

Jeg tror ikke der er noget galt (det har jeg jo fået tjekket), men kan alligevel ikke lade være med at undres 

Mvh.

Hmm altså baby får jo mindre og mindre plads, og den kan ligge sig anderledes, så man mærker mindre. Men synes altså du skal kontakte dem igen eller køb en privat skanning. Sidstnævnte vil jo kunne afsløres på en skanning. Du er jo alligevel lidt urolig, når nu du skriver her, så få det tjekket. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.