Ondt/sovende fornemmelse i solar plexus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2017

Bb2015

Stivdie skriver:

Nu spørger jeg lige forsigtigt, har du også oplevet frontal hovedpine (over panden), synsforstyrrelser (lysprikker/stjerner for øjnene) eller indre uro (følelse af sitren og hjertebanken)? Hvis du også har oplevet nogen af ovenstående symptomer, er utryg eller generelt er i tvivl om det er halsbrand, så vil jeg anbefale dig lige at give akutmodtagelsen /fødegangen et kald og fortælle om dit ubehag og smerter.

Det kan sagtens bare være irriterende halsbrand der trykker, men ondt i solar pleksus eller langs kanten af ribbenene i højre side kan også være symptom på svangerskabsforgiftning eller HELLP, så derfor bør man være opmærksom på det, når man er mere end 20 uger henne 

Tak for din bekymring - heldigvis har jeg ikke oplevet de symptomer og har læst at vand i kroppen er et tegn på svangerskabsforgiftning og det oplever jeg heller ikke 

Nævnte det lige for læge svigerfar i går som sagde at det formentlig var mavesyre da mavesækken sad lige der hvor jeg forklarede og det passede også med halsbranden  så jeg er rolig nok til at vente med at gøre noget ved det til på tirsdag hvor jeg skal til tjek hos lægen. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.