Den er ikke kommet endnu. Har bare meget udflåd. Køber en fra Rema om lidt så må vi se om et par timer.
Okay. Men vil også sige du skal passe på ikke at teste for ofte her i starten, fordi testene netop kan variere meget i tydelighed, og dermed gør du dig selv bekymret, højst sandsynligt uden grund. Jeg var også selv helt rundt på gulvet, da jeg testede positivt, og havde behov for at teste over en lang periode, fordi jeg frygtede at graviditeten ville gå til grunde, da jeg havde hørt at det skete for mange. Men lavede så den aftale med mig selv kun at teste én gang i døgnet. Så jeg valgte et tidspunkt jeg testede på hver dag. Og så kunne jeg ligeså stille se en udvikling dag for dag på mine tests.
Jeg har lige prøvet at vedhæfte billeder af mine tests for de første fem dage i rækkefølge, så kan du se den udvikling der var på mine. Men vil anbefale dig at vælge et tidspunkt om dagen du tester på, og så lad være med at teste oftere end det, da du ellers kan risikere at blive meget bekymret over ingenting 
Mht udflåd er der jo nogen der også får øget udflåd i graviditeten, der er man igen meget forskellige. Jeg har selv haft meget mindre mængde af det end før graviditeten.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld
Citér