Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan I se noget her? Er 3+6 og ja jeg ved jeg skal vente til i morgen men kan bare ikke
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil mene den er meget svagt positiv. Den ligner min fra jeg var 3+4 meget, og jeg er altså 26+4 med en dejlig dreng i maven nu, så den var god nok
Kan kun se én streg desværre
Synes den ser meget negativ ud. Prøv igen når mens udebliver
Her er en ny en jeg fik taget her til aften efter mærkelig tykt udflåd jeg ikke har prøvet før. Hvad siger I nu?
Anonym skriver: Her er en ny en jeg fik taget her til aften efter mærkelig tykt udflåd jeg ikke har prøvet før. Hvad siger I nu?
Den er jo endnu mere positiv nu, men synes også den første var positiv. Tør i hvert fald godt sige tillykke
Thilde86 skriver: Den er jo endnu mere positiv nu, men synes også den første var positiv. Tør i hvert fald godt sige tillykke
Åh tusind tak.. håber den bliver siddende derinde (mens må ikke komme i morgen )
efter 2 aborter i bagagen håber jeg at det bliver ok denne gang
Anonym skriver: Åh tusind tak.. håber den bliver siddende derinde (mens må ikke komme i morgen ) efter 2 aborter i bagagen håber jeg at det bliver ok denne gang
Det forstår jeg godt Håber jeg også at den gør. Hvor langt var du henne de andre gange du mistede?
Thilde86 skriver: Det forstår jeg godt Håber jeg også at den gør. Hvor langt var du henne de andre gange du mistede?
11 og 5 uger.
Anonym skriver: 11 og 5 uger.
Okay, håber virkelig den bliver denne gang, og måske er tredje gang lykkens gang for dig Er det første barn?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128