Min kæreste spiller hele sin månedlige indtægt væk, med det samme de kommer ind på hans konto. Vi er begge på SU, så vi lever i forvejen på et stramt budget. Men nu er det yderst STRAMT. Han har gjort det 4-5 måneder. Og samlet set er det mange tusind kroner.
Nu skal det stoppe.
I og med han har brugt så mange af vores penge, har vi altså ikke råd til et behandlingsforløb. Jeg tror den slags er dyrt.
Hvad kan jeg gøre? Hvordan kan jeg sikre mig at han ikke bruger vores penge? Min tanke var egentligt at inddrage alle hans kort, hans NemID og låse dem inde. Men jeg er bange for at han kan sine konto oplysninger uden ad. Så min tanke var at han også skulle bestille nye kort.
Vi havde aftalt at han skulle overføre ALLE sine penge til mig, det var det ultimatum jeg satte op, for at vi kunne blive sammen. Men den aftalte overholdt han ikke.
Jeg ved at han bør stå til ansvar og selv vise at han godt kan administrere hans del af vores fælles økonomi. Men jeg har ikke råd til at miste mere. Jeg er nødt til at tage det hele fra ham.
Hvad ville i gøre... Jeg har virkeligt brug for råd 
Anmeld
Citér