Overvældende fine gaver fra mormor og farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. oktober 2009

starsofheaven

Rosa skriver:

Jeg hørte faktisk fra Diana at der er en del som har haft problemer med stellet - har I oplevet det?

Og ja, det er manden der faldt fuldstændig for den da vi var ude og hyggekigge lidt - for min skyld måtte den godt være en billig model - men når han nu savler over den og farmor gi'r - så skal han da ha' den

Nej det har vi aldrig haft, der har adrig været noget med den og vi fik den i dec men det er 2009 modellen, den er bare super lækker og nem at klappe sammen osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Ansemusen

Kæmpe tillykke med de fine fine gaver!! Hvor må du bare have det rigtig skønt i disse dage

Vi ønsker os samme barnebog, bare uden kombi *griner* Har hørt at stellet ikke er så holdbart som på en alm. barnevogn, men ved det slet ikke af egen erfaring. Så måske den er helt fin! Flot er den i hvert fald og sikke en fantastisk seng  Sådan en ville jeg gerne have!!

Anmeld

11. oktober 2009

starsofheaven

Ansemusen skriver:

Kæmpe tillykke med de fine fine gaver!! Hvor må du bare have det rigtig skønt i disse dage

Vi ønsker os samme barnebog, bare uden kombi *griner* Har hørt at stellet ikke er så holdbart som på en alm. barnevogn, men ved det slet ikke af egen erfaring. Så måske den er helt fin! Flot er den i hvert fald og sikke en fantastisk seng  Sådan en ville jeg gerne have!!

vi har en combi og vi har aldrig haft problemer med stellet...

Anmeld

12. oktober 2009

Camilla_a

Rosa skriver:

Så har slægtens matriaker åbenbart lige blevet ramt af gavmildhedens pil - i dag ringede først den ene og derefter den anden og bedyrede at vi bare skulle købe hhv. den barnevogn og den seng vi ønskede os, på deres regning  Er HELT overvældet!!! Tilsammen sparer vi så lige ca. 7600kr OG har mulighed for at vælge de modeller vi ALLERhelst ville have til vores lille gryn (barnevognen er lidt upraktisk i farven (flødefarvet læder), men vi bor jo midt i byen... og det var mandens allerstørste ønske og den er bare så LÆKKER ) - det er da bare fantastisk - jeg har bare haft to lykkedage i streg denne weekend

Rosa - 12+0

Den vugge bliver i bare SÅ glade for! Vi har den og er blivet flittig brugt til begge voes drenge, den er bare guld værd!!!

Skønt ha familie i gavehumør, det havde vi også

Kram Camilla med Frey på 2 og Loke på 1 som stadig bruger vuggen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.