Overvældende fine gaver fra mormor og farmor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.346 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så har slægtens matriaker åbenbart lige blevet ramt af gavmildhedens pil - i dag ringede først den ene og derefter den anden og bedyrede at vi bare skulle købe hhv. den barnevogn og den seng vi ønskede os, på deres regning  Er HELT overvældet!!! Tilsammen sparer vi så lige ca. 7600kr OG har mulighed for at vælge de modeller vi ALLERhelst ville have til vores lille gryn (barnevognen er lidt upraktisk i farven (flødefarvet læder), men vi bor jo midt i byen... og det var mandens allerstørste ønske og den er bare så LÆKKER ) - det er da bare fantastisk - jeg har bare haft to lykkedage i streg denne weekend

Rosa - 12+0

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. oktober 2009

Ox.

Rosa skriver:

Så har slægtens matriaker åbenbart lige blevet ramt af gavmildhedens pil - i dag ringede først den ene og derefter den anden og bedyrede at vi bare skulle købe hhv. den barnevogn og den seng vi ønskede os, på deres regning  Er HELT overvældet!!! Tilsammen sparer vi så lige ca. 7600kr OG har mulighed for at vælge de modeller vi ALLERhelst ville have til vores lille gryn (barnevognen er lidt upraktisk i farven (flødefarvet læder), men vi bor jo midt i byen... og det var mandens allerstørste ønske og den er bare så LÆKKER ) - det er da bare fantastisk - jeg har bare haft to lykkedage i streg denne weekend

Rosa - 12+0

Eeeeej hvor nogle lækre ting... Hvor er det skønt med familie!

Anmeld

11. oktober 2009

RumlesMor

Iiih hvor er det skønt.

Da vi ventede vores den første var familien også søde til at købe de store ting for os...dejligt. Og nu har vi stadig de gode ting vi kan bruge på nr. 2.

Anmeld

11. oktober 2009

Lise

Uuuh, købte slyngevuggen igår. Den er bare sååååe fin

Hurra for bedsteforældre-spons!

Anmeld

11. oktober 2009

SaNiNa

Hvor er det bare rigtig søde af jeres forældre, det er så dejlig når de giver en hånd. det er jo bestem ikke billigt at blive forældre.

Er det en kombivogn i skal have?

Anmeld

11. oktober 2009

LotteN

ihhh, såda nnoget er altid bare SÅ dejligt... Det gælder om at tage imod med åbne arme, for det løber jo hurtigt op

Min kære mor, ringede også lige den anden dag og sagde jeg bare skulle købe den slebee nu (havde sagt jeg ville købe en når børnenepengen kom), for hun havde lige overført penge til dig!

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

Sanne og Nicklas skriver:

Hvor er det bare rigtig søde af jeres forældre, det er så dejlig når de giver en hånd. det er jo bestem ikke billigt at blive forældre.

Er det en kombivogn i skal have?

Det er nemlig ligepræcis en kombivogn, så den kan lidt af hvert Og ja, det er bare så herligt at der endelig bare er medvind og jeg kan få ro i sjælen - og så de flotte flotte gaver oveni - wauw altså... Skal lige siges at jeg bestemt ikke plejer at få så store gaver fra nogen, ikke engang mine forældre, så det er virkelig en stor ting for mig.

Anmeld

11. oktober 2009

SaNiNa

Rosa skriver:

Det er nemlig ligepræcis en kombivogn, så den kan lidt af hvert Og ja, det er bare så herligt at der endelig bare er medvind og jeg kan få ro i sjælen - og så de flotte flotte gaver oveni - wauw altså... Skal lige siges at jeg bestemt ikke plejer at få så store gaver fra nogen, ikke engang mine forældre, så det er virkelig en stor ting for mig.

Det var osse en rigtig dejlig nyhed at den lille hvade det godt... følte og føler med dig kan tydelig huske hvordan det var at miste. og da jeg så endelig blev gravid igen igen så var der bare så mange dumme ting som blødninger og de de troede det var en graviditet uden for livmoderen. men heldigvis var 3 gang løkkens gang.

Så kan kvalmen og opkasten bare komme an igen den tager jeg gerne igen. men alt det andet kunne jeg godt undvære.

Uuuh emmaljunga bliver i bare glad for vi har big star uniq g kunne ikke forstille mig en anden. det eneste minus er at når han ligge i voksien er siderne på vognen ikke særlig høje og voksien stikker op over.

og så lige et stort tillykke med den lille pige

Anmeld

11. oktober 2009

starsofheaven

Rosa skriver:

Rosa - 12+0

hvor er det dejligt, vi har den samme barnevogn og den er super lækker.. den vil i få meget glæde af og så kan man bare tørre den af.. rimelig praktisk når nu den er lys

Anmeld

11. oktober 2009

Moderator

starsofheaven skriver:

hvor er det dejligt, vi har den samme barnevogn og den er super lækker.. den vil i få meget glæde af og så kan man bare tørre den af.. rimelig praktisk når nu den er lys

Jeg hørte faktisk fra Diana at der er en del som har haft problemer med stellet - har I oplevet det?

Og ja, det er manden der faldt fuldstændig for den da vi var ude og hyggekigge lidt - for min skyld måtte den godt være en billig model - men når han nu savler over den og farmor gi'r - så skal han da ha' den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.