Fortrydelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2017

Lje

Det er jo ikke sådan at jeg ikke har været ved lægen , jeg har været der hv2 dag i 14 dage i streg, de vurderer ikke der er tegn til depression eller øget psykisk belastning, så der er ikke hjælp at hente. 

Graviditetssklinikken kan tilbyde væsketerapi x1 ugen, og ikke andet medicin. 

Jeg har 2 børn i forvejen som jeg ikke kan være mor for, og det slår mig i hjel.  

Så syntes jeg har prøvet meget men når selv de professionelle instanser giver op...

Skift læge, ta' din mand med til lægen, insisterer på kvalmestillende medicin, betal selv for akupunktur.

Jeg er en af dem, der får nervøse trækninger og smagen af bræk i munden, når folk kigger og siger "så er det vel snart tid til nr. 2". Min læge har lovet en grundig gennemgang af min graviditet, hvad der blev gjort/ikke gjort og hvad der virkede/ikke virkede, så hun kan bakke op med plan a, b og c - HVIS tid kommer for mig. Men du har valgt - velvidende det her kan ske - at blive gravid igen. Du vidste, der var 2 børn i forvejen. Du vidste, at en graviditet er en belastning for kroppen.  Så skylder du også det foster at prøve ALT og DU skal leve med beslutningen resten af livet. 

Har du forsøgt med alle madvarer? Du skøjter elegant hen over netop mad-pespektivet men det er altså der, løsningen blandt andet skal findes. Selvom maden også er problemet.

Har du prøvet Seaband fra apoteket? Det er mod søsyge. De virker for nogle folk.

Og ræk ud til netværket og bed om hjælp, så ikke ungerne kommer i klemme. 

Vh. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.