Anonym skriver:
Behandling for hyperemesis hjælper desværre ikke!
Jeg er meget tæt på abort for det er uholdeligt det her.
Og skulderklap til Jer som står det igennem 
Jeg er for den frie abort. Og for at kvinder selv bestemmer over deres krop.
Men - der følger altså et stort ansvar med. Af sted med dig til lægen og bank i bordet. Ta' din mand med. Selvfølgelig er der 'behandling' (ikke nødvendigvis fra sundhedsvæsenet), selvom du ikke har tabt dig. Medicin, akupunktur, de rette madvarer mv. Lægen kan hjælpe med kvalmestillende medicin og henvisning til akupunktur.
Så går du i Netto og køber 'en af hver' til du finder det, der virker for dig. Jeg lover dig, at noget virker. Måske bare lidt. Men lidt er bedre end ingenting. Prøv at spise bare lidt 'tørt' inden du rejser dig fra sengen. Mærk efter og gør det, der passer din krop. Prøv alt af.
Og få vendt dine tanker med nogen. Det er simpelthen så svært at være lykkelig gravid og bare knuselske sit barn i maven, når man sidder med bræk i håret og græder hos lægen.
Frossent agurk, danskvand, kolde druer, små knækbrød, mandler, Cocio og peberbolcher virkede for mig. Jeg fik dagligt akupunktur i 4 måneder for at være bare lidt til i min krop. Jeg kastede op fra uge 5 til og med 41+5, jeg fødte. Så nej, det stopper ikke nødvendigvis i uge 9-12-16-20 og personligt var jeg ved at uddele lammetævere til velmenende kvinder, der lagde hovedet på skrå og sagde 'bare roligt. Det stoppet i uge x' for at at blive slået hjem i ludo, når det ikke stoppede.
Find det der virker for dig. Prøv dig frem. Men overvej nøje om du virkelig vil vælge abort....
Vh.
Anmeld
Citér