Til jer der både har drenge og piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Kunne ikke mærke forskel. Har to piger og ti drenge og alle 4 var forholdsvis lette graviditeter og fødsler og de små forskelle der var mellem dem var også mellem pigernes og drengenes - så ingen forskel. Og alligevel vil jeg påstå jeg Ville vide næste gang om det var en dreng eller pige med det samme pga nogle små tegn i starten af graviditeten, men det er helt omkostningsfrit at påstå for det bliver aldrig testet da jeg ikke skal have flere børn 

Serøst 2 piger og 10 drenge? 

da jeg læst det troede jeg at det må være en stæve fejl.

du må ha fået den første meget ung af din alder. 

Undskyld kommer nok ikke mig ved, men må jeg spørger hvor gammel du er?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2017

lineog4

Love Angel skriver:

Serøst 2 piger og 10 drenge? 

da jeg læst det troede jeg at det må være en stæve fejl.

du må ha fået den første meget ung af din alder. 

Undskyld kommer nok ikke mig ved, men må jeg spørger hvor gammel du er?

Det er en fejl, har kun to af hver

Anmeld Citér

13. november 2017

Morigenigen

Emilie91 skriver:

Hej Ladies... 

Vi sidder herhjemme og tænker på et fjollet spørgsmål man kun kan stille en masse kvinder der har prøvet lidt af hvert  

Så jeg håber i har lyst til at svare på mit spørgsmål. 

Jeg har en dreng og en pige og havde to lette graviditeter med dem.

Anmeld Citér

13. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
lineog4 skriver:

Det er en fejl, har kun to af hver

Nårh okay. 

Anmeld Citér

13. november 2017

Bell'star

Emilie91 skriver:

Hej Ladies... 

Vi sidder herhjemme og tænker på et fjollet spørgsmål man kun kan stille en masse kvinder der har prøvet lidt af hvert  

Jeg har godt nok “kun” to af samme køn, men vil bare lige fortælle at mine graviditeter var vidt forskellige. Med nummer 1 havde jeg en lille smule kvalme i starten, men ikke noget særligt. Jeg havde Tilgengæld  MEGA meget kvalme anden gang, og måtte sygemeldes et par uger undervejs. Og jeg kastede op hver dag indtil 8. Måned. 

- jeg var sikker på nummer 2 var en pige netop fordi de var så forskellige graviditeterne - men det blev altså en dreng mere. 

Anmeld Citér

14. november 2017

God-mor

Emilie91 skriver:

Hej Ladies... 

Uden tvivl min graviditet med min søn. Havde mange smerter i graviditeten og ikke meget overskud. 

Anmeld Citér

14. november 2017

Bella&Lina

Emilie91 skriver:

Hej Ladies... 

Jeg har 2 piger og denne graviditet er ultimativ den hårdeste. Har været på randen til at opgive grundet så slem kvalme og opkast .. er 9+6 så ved endnu ikke om det mon betyder det denne gang er en lille dreng 

Anmeld Citér

14. november 2017

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har stemt blankt.

Der var ikke den store forskel på de to graviditeter - en dreng og en pige

Anmeld Citér

14. november 2017

KoldingMor33

Hvordan man har det i gravidteten, har INTET med køn at gøre. 

Stop nu 

Jeg kan fortælle dig utallige eksempler på veninder, som har børn af samme køn og vidt forskellige graviditeter. 
Det er en myte!!! 

Jeg er selv gravid 2. gang og har det nøjagtig som sidst, og vi vil ikke vide kønnet før fødsel. Men jeg er også kun 5/6 uger henne i dag, så der kommer nok symptomer senere. 

Anmeld Citér

14. november 2017

Blop2

Jeg har stemt blankt - da jeg i begge mine graviditeter egentlig har haft det godt, ingen kvalme eller opkast, men døjede begge gange med bækkenløsning, men blev sygemeldt tidligt begge gange så det var til, at holde ud.

min anden graviditet, som var med min datter var hårdest, men udelukkende fordi jeg havde et lille barn i forvejen som jeg skulle tage mig af. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.