Hvornår og hvordan fortæller man sine børns far at man har en ny.
vi var sammen i 10+ år, og havde et meget turbulent men dog også stabilt forhold som var præget at skænderier, hårdt tone og psykisk terror.
Vi har været på vej væk fra hinanden i årevis, men vi har alligevel holdt fast fordi vi kun har hinanden. Ingen familie få venner osv.
for 1 år siden tog jeg skridtet og flyttede fra ham, og for tre måneder siden stoppede vores forhold, vi havde så aftalt at tænke over om vi måske kunne finde sammen igen, og lidt lavet en uskrevet regel om vi ikke fandt andre.
men for 2 mdr siden mødte jeg en, som jeg virkelig har det godt sammen med. Men hvor længe skal jeg holde det skjult?
Man er vel nødt til at fortælle eksen om det, for børnenes skyld også, inden de skal møde ham på et tidspunkt.
er så bange for hans reaktion og hvordan vores samarbejde vil blive efterfølgende. Og har selvfølgelig heller ikke lyst til at såre ham.
men kan ikke holde mig fra den her fyr jeg har mødt, samtidig føler jeg mig som et skidt menneske når nu ham den første forventer at jeg ikke rør andre ihvertfald et halvt til et helt år.
Anmeld
Citér