"brugte" julegaver til børnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2017

Babilooo

Jeg synes faktisk I lærer jeres barn nogle sunde værdier. Det er bedre en forkælede snotunger der får alt hvad de peger på

vi har også penge... men her er meget brugt.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2017

Christabelle

Ved simpelthen ikke hvem der skulle “forbyde” jer det... naturligvis kan I da tillade jer det. Vi har gjort det til vores datter masser af gange. 

Anmeld Citér

12. november 2017

Muffinmus

Vores er 5,8,10 og får stadig brugte gaver h is i kan finde det vi lige mangler 

Anmeld Citér

12. november 2017

Soonmom

Så længe det er jeres eget barn og i ved det er noget hun vil have, er det da super at købe brugt 

Det tænker jeg også at vi gør hvis vi giver gaver (de er begge under 2 år, så de har ikke forstand på det). Og vi har altså ikke penge problemer, men hvorfor give mere for noget, man kan få billiger 

Anmeld Citér

12. november 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Vores datter elsker sin bamse, og vil have den med til alt, så min mand og jeg har snakket om at give hende en dukkehøjstol i julegave.

Vi dog ikke har ret mange penge at gøre godt for, og slet ikke i december, så har vi overvejet at købe en brugt højstol til hende, men nu er jeg blevet i tvivl om vi overhovedet kan tillade os det. Hun er 3½.

Ja selvfølgelig kan i det. Hun vil elske den alligevel  

min nevø fik en brugt PS3 i 7 års julegave med brugte spil. Han var lykkelig  

p.s. Giver selv brugte gaver til min søn da pengene er små. Han er næsten 2,5 år

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym trådstarter

Kan se mange er forundret over mit ordvalg, men det skyldes at min eksmand og hans familie (der bestemt ikke mangler penge) flere gange har sagt at mit ældste barn misrøgtes, og har endda meldt mig til kommunen for ikke at give barnet ordentligt tøj da jeg nægtede at betale 1500 for et par bukser.

Det har stået på i næsten 10 år, så det har efterhånden ædt min selvtillid. 

Anmeld Citér

13. november 2017

Anonym

Anonym skriver:

Vores datter elsker sin bamse, og vil have den med til alt, så min mand og jeg har snakket om at give hende en dukkehøjstol i julegave.

Vi dog ikke har ret mange penge at gøre godt for, og slet ikke i december, så har vi overvejet at købe en brugt højstol til hende, men nu er jeg blevet i tvivl om vi overhovedet kan tillade os det. Hun er 3½.

Sagtens ! 

Mine de to store på snart 8 & 11 år har jeg købt brugte ting til i år de får hver en PlayStation 3 også har jeg været i game stop og købe brugte spil til dem

også får hende på 11 min gamle ifone 5 som jeg har fået lavet skærmen på og min dreng på 8 får en ipad som jeg også har fundet brugt 

det ville være pænt dyrt hvis jeg skulle købe det hele nyt ! Alt i alt har de fået for 1000kr hver 

Jeg startede allerede i starten af året med at søge efter tingene så jeg har købt lidt hver gang der var BP ��

min pige på 4 har jeg været så heldig at finde et stort my little pony slot i Mødrehjælpen til 75kr ! Samt en flot barbiehest med vogn og dukke til 75kr 

så der sparede jeg virkelig også på en af hendes gaver ! 

Jeg går altid i genbrug først inden jeg køber nyt tøj 

Anmeld Citér

13. november 2017

anonym12

Sagtens!!! Min dreng går primært i brugt tøj og til hans fødselsdag får han 2 brugte bruder maskiner. Vi mangler ikke penge, men gør det simpelthen fordi vi ikke går ind for brug og smid væk. Man kan få rigtig meget fint brugt legetøj (og tøj), så når overskuddet er der, så går jeg på genbrugs jagt

Anmeld Citér

13. november 2017

anonym12

Anonym skriver:

Kan se mange er forundret over mit ordvalg, men det skyldes at min eksmand og hans familie (der bestemt ikke mangler penge) flere gange har sagt at mit ældste barn misrøgtes, og har endda meldt mig til kommunen for ikke at give barnet ordentligt tøj da jeg nægtede at betale 1500 for et par bukser.

Det har stået på i næsten 10 år, så det har efterhånden ædt min selvtillid. 

Har de seriøst meldt dig for ikke at købe mærketøj til dit barn?

Det lyder virkelig langt ude. Der er INGEN skam i hverken brugt legetøj, sko osv. Hvis min dreng vil have dyre bukser, så kommer han nok til at spare sammen til dem selv (eller måske få dem i gave). Andet nægter jeg

Anmeld Citér

13. november 2017

Anonym trådstarter

anonym12 skriver:

Har de seriøst meldt dig for ikke at købe mærketøj til dit barn?

Det lyder virkelig langt ude. Der er INGEN skam i hverken brugt legetøj, sko osv. Hvis min dreng vil have dyre bukser, så kommer han nok til at spare sammen til dem selv (eller måske få dem i gave). Andet nægter jeg

De havde meldt mig for "ikke at sørge for h*n får ordentligt tøj på" og da sagsbehandleren kontaktede mig kunne jeg regne ud at det var derfor. Det nåede så langt ud at jeg fik uanmeldt besøg fra kommunen, men der var ikke noget at sætte fingeren på

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.