Symptomer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2017

Mel92

Jeg var træt. Som i sindssygt træt! Fuldstændig udmattet og kunne sove konstant! Også havde jeg meget ømme bryster, som jeg egentlig altid har haft op til mens, men det var virkelig ømme. Når jeg ikke havde bh på derhjemme, måtte jeg gå og holde på dem fordi det gjorde så ondt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Mine tidligste tegn på graviditet, var da jeg nogle dage før test dagen. Hvor jeg skulle i bad og kom til at puffe til min ene bryst med min hånd, og hold op hvor var den øm. Der blivet jeg forskrækket da det jo slet ikke var noget jeg kender til det med at få ømme brystvorter. Hverken til mens eller noget andet overhovedet. Det var første gang i mit liv jeg havde ømt brystvoter. Men var i tvivl alligvelet og ventet et par dage også testet jeg. Og den bliv positivt med det samme

fik du testet?

Anmeld Citér

8. november 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Mine tidligste tegn på graviditet, var da jeg nogle dage før test dagen. Hvor jeg skulle i bad og kom til at puffe til min ene bryst med min hånd, og hold op hvor var den øm. Der blivet jeg forskrækket da det jo slet ikke var noget jeg kender til det med at få ømme brystvorter. Hverken til mens eller noget andet overhovedet. Det var første gang i mit liv jeg havde ømt brystvoter. Men var i tvivl alligvelet og ventet et par dage også testet jeg. Og den bliv positivt med det samme

fik du testet?

Jeg testede idag og den var bragende negativ :-) 

Men jeg havde selvfølgelig glemt at det skal være meget koncentreret, så prøver i morgen tidlig hvis mens ikke har vist sig :-) 

Men jeg har her til aften fået rimelig mange mens smerter som forsvandt igen, så tror måske den kommer, er dog lige pludselig sygt træt og mistet min appetit fuldstændig, selvom jeg har været sulten hele dagen, så mister ikke håbet helt endnu :-) 

Anmeld Citér

8. november 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg testede idag og den var bragende negativ :-) 

Men jeg havde selvfølgelig glemt at det skal være meget koncentreret, så prøver i morgen tidlig hvis mens ikke har vist sig :-) 

Men jeg har her til aften fået rimelig mange mens smerter som forsvandt igen, så tror måske den kommer, er dog lige pludselig sygt træt og mistet min appetit fuldstændig, selvom jeg har været sulten hele dagen, så mister ikke håbet helt endnu :-) 

Burdte din mens komme idag? 

Anmeld Citér

8. november 2017

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Burdte din mens komme idag? 

Igår burde den have kommer:-) 

Anmeld Citér

9. november 2017

Anonym trådstarter

Mens har vist sig idag, så det var ikke min tur denne gang men u det mindste ved man besked nu :-) 

Anmeld Citér

9. november 2017

frkchili

Jeg har lige testet positiv for et par dage siden og er 3+5 i dag. Havde ondt i lænden hele dagen præcis en uge efter ægløsning. Tænker, at det måske havde noget med implantationen at gøre, for det var væk igen næste dag. Bortset fra det har jeg ingen symptomer haft, indtil i går hvor jeg begyndte at få ømme bryster 

Anmeld Citér

11. november 2017

Vibekelotus@gmail.com

Anonym skriver:

hej piger :-) 

Ja som overskriften Lyder, så vil jeg gerne hører jeres symptomer på graviditet inden i fandt ud af i var gravide. 

Jeg oplever lidt som jeg lidt er i tvivl om kan være forhåbenlig graviditet eller andet :-) 

Here og Goes. 

Jeg havde ægløsning d 25 okt og kæresten og jeg hyggede selvfølgelig :-) 

Lige siden har mine æggestokke givet nogle jag(dette plejer de ikke! ) og specielt på 5 dagen efter gav de nogle trælse stik, efter det har der intet været udover en slag trykken. Jeg er SYGT oppustet, jeg plejer at være oppustet op til mens, men slet ikke i den her kaliber, altså jeg kan intet spise før jeg ligner en i 6 månede  

Jeg har fået forstoppelse! Dette har jeg aldrig rigtig haft før, Jeg spiser rimelig sundt, så der er intet ændret i min kost. Igår kom det så ud og hold op en lettelse, men jeg troede opputetheden var fra forstoppelse, men nu er jeg kun mere oppustet  

Jeg får hedeture og meget let til kvalme OG halsbrand specielt om aften! Den anden dag blev jeg simpelthen nød til at sidde ved toilettet meget af aften da jeg brækkede mig en del. Det er ikke en virus, da efter jeg knækkede mig var helt fin igen :-) 

Mine bryster er der ikke meget med udover jeg kan gå nogen stik i dem i gang imellem i løbet af dagen, dette ser jeg ikke rigtig som noget, da man jo også sagtens kan have ømme bryster op til mens ;-) 

Jeg er begyndt at blive varm i mine kinder(har ikke feber) men en varme som følelse af rødme :-) 

Hvad jeg har regnet ud vil jeg er 3+1 idag så det er selvfølgelig meget tidligt med symptomer syntes jeg. Og specielt hvis der ikke er gevinst :-) 

Jeg kan sige min kæreste og jeg har prøvet i næsten 3 år og jeg er ikke en person som indbilder mig symptomer og jeg giver mig ikke selv håb for gevinst, for jeg ved hvor skuffet man så bliver, når mens viser sig. Min tankegang er det er bare mens der er på vej, og så måske blive overrasket den dag vi står med en positiv test. 

Vi er forresten også blevet henvist til fertilitetklink, så må vi ved også hvis der ikke snart selv bliver gevinst, så er der forhåbentlig snart hjælp på vej, Vi er blevet tjekket for de mest nødvendigheder og kærestens sæd er tiptop og jeg har normal cyklus og ægløsning :-) 

Men hvad var jeres Symptomer?:-) 

Vi er stort set i samme båd.

er 4+5 idag og testede positiv siden 4+0 ���� Troede ik det ku lade sig gøre. Sku ha haft mens i forgårs ca... 

Det er så mit 2. Barn og genkendte straks de der stræk og vrid og blev nysgerrig og testede og rigtig nok.

Symptomer er meget forskellige, har slet ikke tænkt jeg ku blive gravid og slet ik nu. Efter 8 mdr væk fra pb, og første “hug” ja så sku den være der ����☝����

håber self bønnen bliver der men tager det nu som det kommer  

Ville også bare dele at det sagtens ka lade sig gøre og lad så den ventetid gå hurtig

Min cyklus gik også i ged sidste måned og sprang en uge, så var i tvivl om mens start igen men ÆL er altid total timet her ingen tvivl

krydser for gevinst ☝��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

12. november 2017

Louisevilhababy

Anonym skriver:

Jeg har test dag idag, men tør næsten ikke at tage en test, mens har IKKE vist dig udover meget lyserød udflåd på papiret i morges eller intet der tyder på den kommer, og jeg har det simpelthen så varmt, min kæreste sidder og fryser og jeg sveder som en hest. Jeg plejer at svede meget op til mens, men kun når jeg laver noget aktivt, men denne gang har jeg det varmt hele tiden, så hvis mens ikke viser sig i morgen tester Jeg:-) 

Undskyld jeg først svare dig nu 

Hvordan går det? 

Anmeld Citér

12. november 2017

Anonym trådstarter

Louisevilhababy skriver:

Undskyld jeg først svare dig nu 

Hvordan går det? 

Fik desværre min mens på 33 dagen, så det var ikke min tur denne gang:-) men nu kom den og så må vi prøve igen ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.