hej piger :-)
Ja som overskriften Lyder, så vil jeg gerne hører jeres symptomer på graviditet inden i fandt ud af i var gravide.
Jeg oplever lidt som jeg lidt er i tvivl om kan være forhåbenlig graviditet eller andet :-)
Here og Goes.
Jeg havde ægløsning d 25 okt og kæresten og jeg hyggede selvfølgelig :-)
Lige siden har mine æggestokke givet nogle jag(dette plejer de ikke! ) og specielt på 5 dagen efter gav de nogle trælse stik, efter det har der intet været udover en slag trykken. Jeg er SYGT oppustet, jeg plejer at være oppustet op til mens, men slet ikke i den her kaliber, altså jeg kan intet spise før jeg ligner en i 6 månede
Jeg har fået forstoppelse! Dette har jeg aldrig rigtig haft før, Jeg spiser rimelig sundt, så der er intet ændret i min kost. Igår kom det så ud og hold op en lettelse, men jeg troede opputetheden var fra forstoppelse, men nu er jeg kun mere oppustet
Jeg får hedeture og meget let til kvalme OG halsbrand specielt om aften! Den anden dag blev jeg simpelthen nød til at sidde ved toilettet meget af aften da jeg brækkede mig en del. Det er ikke en virus, da efter jeg knækkede mig var helt fin igen :-)
Mine bryster er der ikke meget med udover jeg kan gå nogen stik i dem i gang imellem i løbet af dagen, dette ser jeg ikke rigtig som noget, da man jo også sagtens kan have ømme bryster op til mens ;-)
Jeg er begyndt at blive varm i mine kinder(har ikke feber) men en varme som følelse af rødme :-)
Hvad jeg har regnet ud vil jeg er 3+1 idag så det er selvfølgelig meget tidligt med symptomer syntes jeg. Og specielt hvis der ikke er gevinst :-)
Jeg kan sige min kæreste og jeg har prøvet i næsten 3 år og jeg er ikke en person som indbilder mig symptomer og jeg giver mig ikke selv håb for gevinst, for jeg ved hvor skuffet man så bliver, når mens viser sig. Min tankegang er det er bare mens der er på vej, og så måske blive overrasket den dag vi står med en positiv test.
Vi er forresten også blevet henvist til fertilitetklink, så må vi ved også hvis der ikke snart selv bliver gevinst, så er der forhåbentlig snart hjælp på vej, Vi er blevet tjekket for de mest nødvendigheder og kærestens sæd er tiptop og jeg har normal cyklus og ægløsning :-)
Men hvad var jeres Symptomer?:-)