Nogen som har et godt råd (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2017

Anonym trådstarter

Nupa-Sofia skriver:

Altså jeg tror ikke helt, at det kan undgås, at baby får et lidt tættere forhold til ham, når han er en del af jeres liv fra fødslen og det er den eneste far, han/hun kommer til at kende. I forhold til storebror, der er 8 år og har sin egen far. Men nu er der jo forskel på, hvordan man er sammen med en baby og en 8-årig. Og jeg tænker ikke, at den ene relation nødvendigvis behøver at være "bedre" end den anden. 

Tak for dit gode svar

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2017

Rockertand

Anonym skriver:

Kan det ikke være ligemeget ud fra mit spørgsmål ?

Kan fortælle så meget det ikke er min kæreste som er far til barnet..

Nu var det jo ikke ligefrem et navn, jeg efterlyste, var forvirret over, at du er gravid og har en ny kæreste, de to ting plejer jo ligesom at hænge sammen, men det er så tre forskellige mænd, der har været inde i billedet - det står klart nu, og så er det jo det.

Anmeld Citér

2. november 2017

Rosa-Sofia

Ps. Er det klassiske råd ikke at give det store barn opmærksomhed og sørge for at lege og lave ting med ham, så han ikke føler sig overset. Baby er jo glad bare de basale behov (mad, søvn, ble, bad og nærhed) dækkes. Du er jo sikkert meget ophængt på den lille i starten, så der skulle der være mulighed for at din kæreste og din søn kan lave noget for store drenge  

Anmeld Citér

2. november 2017

Rosa-Sofia

Rockertand skriver:

Nu var det jo ikke ligefrem et navn, jeg efterlyste, var forvirret over, at du er gravid og har en ny kæreste, de to ting plejer jo ligesom at hænge sammen, men det er så tre forskellige mænd, der har været inde i billedet - det står klart nu, og så er det jo det.

Jeg synes også godt nok, at det lyder som om, at det er gået ekstremt hurtigt med at blive gravid med en fyr og så blive kærester med en anden. Og jeg bliver altid sådan lidt overrasket over at folk vælger at inddrage nye kærester i deres børn med det samme. Men nu tænker jeg, at jeg jo heller aldrig har været enlig mor selv (men derimod kun weekendmor) og det er jo meget forskelligt hvilke muligheder folk har for pasning af børn og så videre, når de skal være sammen med kærester. Nogen er jo nødt til at inddrage børnene, hvis de skal have mulighed for at se nogen overhovedet. Men det var et sidespring og egentlig ikke det, tråden handler om  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.