Anonym skriver:
Nu har jeg prøvet at forhøre mig både ved læge og ved mange andre.. men der er ingen der kan give mig et rigtig svar.. ihvertfald ikke et præcis..
Jeg har mild pco, jeg har ingen symptomer overhovedet udover for mange æggblære. Jeg har regelmæssig mens og også ægløsning (ifølge test)
Min mand og jeg har prøvet PB i over 2 år og der er intet sket, så derfor venter vi på svar fra fertilitetsklinik omkring opstart af behandling.
Vi er blevet tjekket begge 2 og min kæreste har normalt sædkvalitet og jeg pco.
Jeg fik taget blodprøver, både insulin, amh og testoron. Insulinen var i den normale, min amh lød på 94,5 og mit testoron var minimalt forhøjet, intet som ville kunne påvirke.
Jeg fik også tjekket min slimhinde og den var tiptop.
Det eneste de kunne se som negativt var min ene æggeleder var lukket, men det ville han ingen gang se som negativt grundet min regelmæssige mens :-)
Mit spørgsmål er så, at jeg kan læse mange steder at pco piger der er i fertilitetsbehandling for hjælp til at få deres æg til at vokse. Hvad er det som gør æggene ikke vokser? Når jeg har mens OG ægløsning burde mine æg så ikke vokse sig store nok?
Eller hvad er det præcis der gør æggene ikke vil vokse?:-)
Kram
Jeg har pco og har været i behandling, jeg har også regelmæssig menstruation og ægløsning, men de æg min krop frigiver er ikke modne og kan derfor ikke befrugtes.....jeg skulle have hormoner for at få dem modne før de blev frigivet....