Angående gt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

4+0 er dagen for forventet mens. Hvor langt var du, da du tog den første test? Ægløsning er 2+0, og ægget sætter sig fast omkring en uge efter, altså cirka 3+0, og først der begynder der lige så stille at udskilles HCG. Så hvis man tester før 4+0, er det ikke så mærkeligt, at testen er enten meget svag el. negativ

3+3 tog jeg den første positive test. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2017

Flomama

En graviditets test er ikke diagnostisk. Det står også på indlægs sedlen. Den kan konstatere om der er hcg eller ej. Den kontrollere ikke hvor meget. 

Hvis du vil følge med teste vil jeg anbefale clear blue med uge indikator. 

Men ikke engang den er sikker.. så du har 2 streger, tillykke du et gravid Ingen grund til at teste mere  

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

En graviditets test er ikke diagnostisk. Det står også på indlægs sedlen. Den kan konstatere om der er hcg eller ej. Den kontrollere ikke hvor meget. 

Hvis du vil følge med teste vil jeg anbefale clear blue med uge indikator. 

Men ikke engang den er sikker.. så du har 2 streger, tillykke du et gravid Ingen grund til at teste mere  

Har bare oplevet at se rigtig mange "kloge kvinder" herinde skrive at hvis ikke der er udvikling i ens teste så er det ikke en levedygtig graviditet men noget der ender i en biokemisk abort...

så derfor bliver jeg nervøs

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Flomama

Har bare oplevet at se rigtig mange "kloge kvinder" herinde skrive at hvis ikke der er udvikling i ens teste så er det ikke en levedygtig graviditet men noget der ender i en biokemisk abort...

så derfor bliver jeg nervøs

Det er selv opfundet af en eller anden  

Dem der laver produktet, læger, jordemødre osv vil alle sige den er ikke diagnostisk  

Og biokemisk er det nye sort. En biokemisk graviditet er indtil der er foster anlæg og hjerte der slår. Så hvis man er bange for bio skal man  ikke teste før uge 7 og der er ikke nogen der venter så længe  

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Anonym trådstarter

Flomama skriver:

Det er selv opfundet af en eller anden  

Dem der laver produktet, læger, jordemødre osv vil alle sige den er ikke diagnostisk  

Og biokemisk er det nye sort. En biokemisk graviditet er indtil der er foster anlæg og hjerte der slår. Så hvis man er bange for bio skal man  ikke teste før uge 7 og der er ikke nogen der venter så længe  

Okay. Så er det sgu sådan lidt øv bøv at der sidder nogen herinde og "skræmmer" en. Hvis man ikke ved bedre.

Så vil jeg bare nyde at den viser 2 streger og se tiden an

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Okay. Så er det sgu sådan lidt øv bøv at der sidder nogen herinde og "skræmmer" en. Hvis man ikke ved bedre.

Der lyder fornuftigt ❤️ Du kan alligevel heller ikke gøre så meget andet.  

tillykke med graviditeten! 

Anmeld Citér

28. oktober 2017

Flomama

Anonym skriver:

Ja det træls når folk Bringer "anden" videre.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.