Angående gt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
16 svar
6 synes godt om
27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Skal en test streg blive tydeligere og tydeligere i starten? Eller er hcg tallet så lavt at testen ikke kan føle stigningen endnu? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2017

Anonymor

Det siger folk jo godt nok der skal, men for mit vedkommende gik der alligevel lihe lidt inden der rigtig kom gang i stregerne, selvom jeg testede over tid.. Jeg er 29+5 i dag, så det var ikke fordi, den ikke var god nok 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Det siger folk jo godt nok der skal, men for mit vedkommende gik der alligevel lihe lidt inden der rigtig kom gang i stregerne, selvom jeg testede over tid.. Jeg er 29+5 i dag, så det var ikke fordi, den ikke var god nok 

Ja det kan jeg godt se at der ikke sker det helt vilde. Det er nok fordi det hele er så nyt og det kan være svært at måle i starten 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Ja det kan jeg godt se at der ikke sker det helt vilde. Det er nok fordi det hele er så nyt og det kan være svært at måle i starten 

Ja, men på et eller andet tidspunkt skal det gerne tage fart, så man ikke bliver ved med de helt svage tests. Hvordan kan  det være du spørger? 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Ja, men på et eller andet tidspunkt skal det gerne tage fart, så man ikke bliver ved med de helt svage tests. Hvordan kan  det være du spørger? 

Jeg synes bare ikke lige jeg kan se den store udvikler på mine 2 teste 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Jeg synes bare ikke lige jeg kan se den store udvikler på mine 2 teste 

Hvor mange dages forskel og hvor langt skulle du være henne da de er taget? 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Hvor mange dages forskel og hvor langt skulle du være henne da de er taget? 

2 dages forskel. Er 3+6 idag 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonymor

Anonym skriver:

2 dages forskel. Er 3+6 idag 

Så ville jeg slet ikke bekymre mig, du er jo ikke en gang passeret forventet mens-dato endnu

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Så ville jeg slet ikke bekymre mig, du er jo ikke en gang passeret forventet mens-dato endnu

Åh... så kan jeg gå og være nervøs stadig 

Anmeld Citér

27. oktober 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Åh... så kan jeg gå og være nervøs stadig 

4+0 er dagen for forventet mens. Hvor langt var du, da du tog den første test? Ægløsning er 2+0, og ægget sætter sig fast omkring en uge efter, altså cirka 3+0, og først der begynder der lige så stille at udskilles HCG. Så hvis man tester før 4+0, er det ikke så mærkeligt, at testen er enten meget svag el. negativ

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.