Anonym skriver:
3+4 betyder det at du var i uge 4, dag 5? Jeg tror nemlig, at hvis jeg er noget, så er jeg 3+2 lige nu.. Havde du ellers symptomer, som gjorde at du med sikkerhed vidste du var gravid på det tidspunkt?
Er så utålmodig og kan ikke vente med at teste og føler jeg kan mærke noget i underlivet, spørgsmålet er bare om det er pga tanken om mulig graviditet eller fordi det virkelig sker noget 
3+4 betyder at jeg var 3 uger og 4 dage henne. Altså i uge 3+4.
Jeg har altid haft nogle faste symptomer mange dage op til mens; ømme bryster, murren i underlivet, kvalme og øget lugtesans. Og det havde jeg også denne gang. Alt var sådan set præcis som det plejede, og jeg troede derfor ikke jeg var gravid. Men min kæreste var “efter mig” i tre dage med at han syntes jeg skulle teste, før jeg så endelig testede. Og der kom en ultra ultra svag teststreg frem, men jeg troede ikke på den, troede bare det var en skyggestreg - det har jeg prøvet før. Men den var altså god nok. Og min kærestes fornemmelse var rigtig. Da jeg så havde testet positivt blev alle symptomerne forstærkede over de næste dage og flere kom til, og så var jeg ellers enormt hårdt ramt af bl.a. kvalme hele døgnets 24 timer og opkast 5-8 gange i døgnet indtil uge 16-17 stykker. Heldigvis bedre nu.
Anmeld
Citér