Hvornår testede I positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Begge var planlagt.

Ingen symptomer ud over at jeg mærkede, da ægget satte sig fast og fik en minimal blødning.

Jeg vidste, jeg var gravid. Og termindato passede i begge tilfælde. 

Hvordan kan man mærke det/hvordan føles det, når det sker?

Normalt har jeg ikke smerter (som da jeg var yngre og slankere), når jeg har menses, men de sidste 2 dage har jeg en følelse i underlivet, jeg plejer at have når menses har meldt sig og indtil videre har jeg ikke fået det endnu. Det føles som en slags let dunken/prikken og føler mig oppustet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hvad med symptomer? Når du skriver 3+3 betyder det så uge 3? Er ikke helt med på hvordan man tæller ugerne&dagene i forhold til graviditet 

Ingen symptomer overhovedet.. 3+3 betyder 3 uger og 3 dage. Dvs sige 4 dage før testdag

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

Positive test i uge 5+6 efter et par dage med ekstrem træthed og ømme bryste  nu er jeg i 22+5 med en flot og livlig baby❤️❤️❤️❤️

Anmeld Citér

25. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Jeg skal snart til at teste og er lidt nervøs på nuværende tidspunkt.. da jeg helst ønsker at den bliver positiv. Er nysgerrig over hvornår I testede og hvor mange gange I har testet inden den blev positiv?

OG skal det være på selve dagen, hvor menstruationen udebliver? 

Testede første gang dagen efter udebleven mens - negativ. Testede igen et par dage efter - stadig negativ, testede igen 5+1 - stadig negativ. Sidste test 5+3 - meget svag positiv som blev til en dreng der nu er 2 år gammel

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

Hvordan kan man mærke det/hvordan føles det, når det sker?

Normalt har jeg ikke smerter (som da jeg var yngre og slankere), når jeg har menses, men de sidste 2 dage har jeg en følelse i underlivet, jeg plejer at have når menses har meldt sig og indtil videre har jeg ikke fået det endnu. Det føles som en slags let dunken/prikken og føler mig oppustet 

Det var en skarp og præcis smerte. På et punkt lidt til siden for midten. Kortvarig men forbavsende ond. Har aldrig følt noget tilsvarende. Kun de to gange. 

Men det er vist ikke alle som mærker noget.

Glemte at fordøjelsen ændrede sig lidt. Men det er jo ikke noget meget specifikt. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Thilde86

Anonym skriver:

3+4 betyder det at du var i uge 4, dag 5? Jeg tror nemlig, at hvis jeg er noget, så er jeg 3+2 lige nu.. Havde du ellers symptomer, som gjorde at du med sikkerhed vidste du var gravid på det tidspunkt?   Er så utålmodig og kan ikke vente med at teste og føler jeg kan mærke noget i underlivet, spørgsmålet er bare om det er pga tanken om mulig graviditet eller fordi det virkelig sker noget 

3+4 betyder at jeg var 3 uger og 4 dage henne. Altså i uge 3+4.

Jeg har altid haft nogle faste symptomer mange dage op til mens; ømme bryster, murren i underlivet, kvalme og øget lugtesans. Og det havde jeg også denne gang. Alt var sådan set præcis som det plejede, og jeg troede derfor ikke jeg var gravid. Men min kæreste var “efter mig” i tre dage med at han syntes jeg skulle teste, før jeg så endelig testede. Og der kom en ultra ultra svag teststreg frem, men jeg troede ikke på den, troede bare det var en skyggestreg - det har jeg prøvet før. Men den var altså god nok. Og min kærestes fornemmelse var rigtig. Da jeg så havde testet positivt blev alle symptomerne forstærkede over de næste dage og flere kom til, og så var jeg ellers enormt hårdt ramt af bl.a. kvalme hele døgnets 24 timer og opkast 5-8 gange i døgnet indtil uge 16-17 stykker. Heldigvis bedre nu.

Anmeld Citér

26. oktober 2017

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar! Er glad for at I ville dele lidt med mig. Til en lille opdatering, så opdagede jeg en lille blodplet i trussen i dag og har svag blødning so far.. Håbede sådan at jeg blev gravid i denne omgang, øvbøv 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.