Hvornår testede I positivt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg skal snart til at teste og er lidt nervøs på nuværende tidspunkt.. da jeg helst ønsker at den bliver positiv. Er nysgerrig over hvornår I testede og hvor mange gange I har testet inden den blev positiv?

OG skal det være på selve dagen, hvor menstruationen udebliver? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2017

Anonym

Jeg testede først positiv ca uge 6. Begge gange. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg testede først positiv ca uge 6. Begge gange. 

Fik du så også symptomer der? Og var det planlagt begge gange? 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

3+3 både nu og ved sidste graviditet

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

3+3 både nu og ved sidste graviditet

Hvad med symptomer? Når du skriver 3+3 betyder det så uge 3? Er ikke helt med på hvordan man tæller ugerne&dagene i forhold til graviditet 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonymor

Da min menstruation udeblev. Vil klart anbefale dig at vente til din mens (ikke) dukker op. Når man tester meget tidligt risikerer man at fange en biokemisk graviditet, der så alligevel går til grunde omkring menstidspunktet. Sådan en ville man slet ikke have opdaget, hvis man havde ventet, for så havde man jo bare konstateret, at man havde fået mens.. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Thilde86

Testede positivt 3+4 (troede dog kun jeg var 3+2, men blev sat to dage frem senere, så har været 3+4). Havde ikke forsøgt at teste før da, så ved ikke om jeg ville kunne have testet positiv før, men tror det ikke umiddelbart, for den var meget meget svagt positiv 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Fik du så også symptomer der? Og var det planlagt begge gange? 

Begge var planlagt.

Ingen symptomer ud over at jeg mærkede, da ægget satte sig fast og fik en minimal blødning.

Jeg vidste, jeg var gravid. Og termindato passede i begge tilfælde. 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Anonymor skriver:

Da min menstruation udeblev. Vil klart anbefale dig at vente til din mens (ikke) dukker op. Når man tester meget tidligt risikerer man at fange en biokemisk graviditet, der så alligevel går til grunde omkring menstidspunktet. Sådan en ville man slet ikke have opdaget, hvis man havde ventet, for så havde man jo bare konstateret, at man havde fået mens.. 

Nej okay, det kan jeg godt se ville være ret skuffende.. I underlivet kan jeg mærke noget aktivitet, sådan som om jeg allerede har min menstruation. Får ikke smerter i underlivet når jeg har menses, men har en eller anden bestemt følelse dernede, som gør at jeg ved, jeg har det. Beklager den manglende evne til at beskrive følelsen, men det er, hvad der frister mig til at teste 

Anmeld Citér

25. oktober 2017

Anonym trådstarter

Thilde86 skriver:

Testede positivt 3+4 (troede dog kun jeg var 3+2, men blev sat to dage frem senere, så har været 3+4). Havde ikke forsøgt at teste før da, så ved ikke om jeg ville kunne have testet positiv før, men tror det ikke umiddelbart, for den var meget meget svagt positiv 

3+4 betyder det at du var i uge 4, dag 5? Jeg tror nemlig, at hvis jeg er noget, så er jeg 3+2 lige nu.. Havde du ellers symptomer, som gjorde at du med sikkerhed vidste du var gravid på det tidspunkt?   Er så utålmodig og kan ikke vente med at teste og føler jeg kan mærke noget i underlivet, spørgsmålet er bare om det er pga tanken om mulig graviditet eller fordi det virkelig sker noget 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.