Uha, jeg synes at den er lidt svær, den situation jeg er i.
Nu har jeg i de sidste mange år, lige siden at jeg fyldte 18, været på besøg hos mine plejeforældre til en "lille" juleaften sammen med mine plejesøskende og mine plejeforældres egne 2 børn. Dette gør vi den 23. december. Jeg var godt nok "kun" i pjejefamile i 3 år, men de 3 år gjorde rigtig meget for mig og på trods af at mine plejeforældre bor langt væk, ser jeg dem mindst en gang om måneden. Jeg prøver også at se mine plejesøskende, men det er svært at finde til til det hele, så det bliver ikke så ofte som jeg ville ønske.
I år er vi dog blevet inviteret hjem til mine svigerforældre for at holde jul samme dag, da det (åbenbart) er den eneste dag elle deres børn (+børnebørn) kan komme med.
Jeg er meget splittet over hvad jeg skal vælge. Min mand siger at det er op til mig og at han godt forstår, hvis jeg vælger hans familie "fra", men jeg synes bare ikke at det er helt rimeligt af mig, da vi skal holde jul med hele min familie den 24. og en "ekstra" jul med mine forældre og søskende den 26.
Anmeld
Citér