Tror jeg er gravid.. pis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. oktober 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84
Anonym skriver:

Når jeg skriver pause, er det den uges pause man skal holde hver 4. Uge når man tager p-piller. 

Arhh :-) 

Jeg troede du havde taget en pause med pillerne.  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2017

MrsB

Jeg har altid fået min mens i p pille pauserne, bortset fra én gang - jeg sprang simpelthen bare min mens over. Der var ingen graviditet, ingen bio eller nogen logisk forklaring. 

Men hvis du er gravid, så er abort et meget personligt spørgsmål. Det er ikke noget nogen andre skal bestemme. 

Jeg kan fortælle at jeg blev MEEEGET uplanlagt gravid på kondom i starten af 2017, og selvom både min mand og jeg grundlæggende begge er imod abort, så var vi enormt tæt på at vælge en, havde nærmest aftalt det med lægen. Men nu sidder vi her, med en lille pige der bliver 1 uge gammel i dag. Jeg begynder bogstaveligt talt at stor tude, når jeg tænker på at hun kunne have været lidt blod og celler i en hospitals container. Hun er så fantastisk, og selvom jeg ved nu at vi valgt rigtigt, så har jeg så dårlig samvittighed over hvor tæt på jeg var, at fravælge hende. 

Stort knus til dig, jeg håber det viser sig at du bare er sprunget en cyklus over så i ikke skal stå i den situation.

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Jeg har altid fået min mens i p pille pauserne, bortset fra én gang - jeg sprang simpelthen bare min mens over. Der var ingen graviditet, ingen bio eller nogen logisk forklaring. 

Men hvis du er gravid, så er abort et meget personligt spørgsmål. Det er ikke noget nogen andre skal bestemme. 

Jeg kan fortælle at jeg blev MEEEGET uplanlagt gravid på kondom i starten af 2017, og selvom både min mand og jeg grundlæggende begge er imod abort, så var vi enormt tæt på at vælge en, havde nærmest aftalt det med lægen. Men nu sidder vi her, med en lille pige der bliver 1 uge gammel i dag. Jeg begynder bogstaveligt talt at stor tude, når jeg tænker på at hun kunne have været lidt blod og celler i en hospitals container. Hun er så fantastisk, og selvom jeg ved nu at vi valgt rigtigt, så har jeg så dårlig samvittighed over hvor tæt på jeg var, at fravælge hende. 

Stort knus til dig, jeg håber det viser sig at du bare er sprunget en cyklus over så i ikke skal stå i den situation.

jeg ville da heller aldrig fortryde barnet    Hvis jeg valgte at få det.. men hvis jeg ikke gør, er det ikke noget jeg kommer til at gruble over på den måde tror jeg. da det jo netop ikke er et væsen man kender, er der jo ikke noget at forholde sig til at mangle i sit liv. 

Jeg fik selv en provokeret abort for mange herrens år siden da jeg var ung og dum teenager. Jeg kan da godt tænke, at jeg kunne have haft en teenager nu. Men det er ikke noget jeg sådan bliver berørt af.. 

det jeg er berørt af i denne situation er, at uheldet i det hele taget er ude og at vi (måske, testen er stadig negativ) skal ud i at tale om børn på et tidligere tidspunkt end vi havde forventet og tage stilling til det. Det er aldrig rart! Og hvis det ender i abort, så hele det at min krop skal igennem det. Jeg husker det ikke som værende specielt rart. 

Anmeld Citér

21. oktober 2017

Anonym trådstarter

Ingen baby! Fik mens i nat 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.