Tror jeg er gravid.. pis!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
13 svar
33 synes godt om
20. oktober 2017

Anonym trådstarter

Ååååh! Jeg tager p piller og holder pt pause. Men der er ikke skyggen af blod! Det er ellers altid mega punktligt på dag 3! Men nu er vi på dag 6! 

Kæresren og jeg har talt løst om måske - meget måske! At få en efternøler til mine børn om 5-10 år. Men nu?! Åh.. det tror jeg ikke er en god ide. Selvom jeg elsker babyer. Men jeg vil komme til at stå så meget selv. Med alle 3. 

Samtidig virker det også næsten tosset at få en abort for at sætte et barn til verden om nogen år alligevel. Eller hvad? 

Umiddelbart bliver det nok en abort. Men nu må v vi se. Testene er negative indtil videre. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2017

AnoMom

Anonym skriver:

Ååååh! Jeg tager p piller og holder pt pause. Men der er ikke skyggen af blod! Det er ellers altid mega punktligt på dag 3! Men nu er vi på dag 6! 

Kæresren og jeg har talt løst om måske - meget måske! At få en efternøler til mine børn om 5-10 år. Men nu?! Åh.. det tror jeg ikke er en god ide. Selvom jeg elsker babyer. Men jeg vil komme til at stå så meget selv. Med alle 3. 

Samtidig virker det også næsten tosset at få en abort for at sætte et barn til verden om nogen år alligevel. Eller hvad? 

Umiddelbart bliver det nok en abort. Men nu må v vi se. Testene er negative indtil videre. 

Hvis det ikke passer ind i planerne nu så ser jeg ingen fejl i at få en abort.

jeg fik selv en abort i sommeren '13 og blev gravid igen november '14 som jeg beholdte. 

Har aldrig fortrudt aborten eller været ked af at jeg tog den beslutning. 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Anonym trådstarter

AnoMom skriver:

Hvis det ikke passer ind i planerne nu så ser jeg ingen fejl i at få en abort.

jeg fik selv en abort i sommeren '13 og blev gravid igen november '14 som jeg beholdte. 

Har aldrig fortrudt aborten eller været ked af at jeg tog den beslutning. 

Jeg tænker også at selvom jeg synes det er lidt underligt, vil det nok være bedst. Kæresten er meget væk grundet jobbet - flere uger ad gangen og jeg har 2 børn under 6år i forvejen. Det bliver presset med en baby oveni! Jeg tænker at jeg ville ende med at flygte ud af huset så snart han er hjemme, for at trække vejret og have armene fri.

Anmeld Citér

20. oktober 2017

årgang84

Profilbillede for årgang84

Husk p pille pauser kan give forsinket mens.  

Mine pauser har varet op til 5 måneder efter endt med p piller før der er kommet mens.  

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Mine pauser har varet op til 5 måneder efter endt med p piller før der er kommet mens.  

Det er jo meningen man skal have sin mens i pausen.. jeg har aldrig i de 12år jeg har taget dem, prøvet ikke at få mens i pausen. 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Når jeg skriver pause, er det den uges pause man skal holde hver 4. Uge når man tager p-piller. 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Soonmom

Det er jo helt op til dig selv. 

Mig personligt, ville jeg få barnet, da jeg grundliggende er imod abort bare fordi det ikke lige passer ind i planerne. - og fordi jeg ikke ville kunne bærer tanken om at slå noget ihjel der med tiden ville blive til et barn, tænk hvis jeg havde fået aborter ved en af mine to børn, så havde jeg aldrig kendt dem

For mig er abort til hvis man fx er blevet voldtaget eller er meget ung eller andet sagligt grundlag 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Mig personligt, ville jeg få barnet, da jeg grundliggende er imod abort bare fordi det ikke lige passer ind i planerne. - og fordi jeg ikke ville kunne bærer tanken om at slå noget ihjel der med tiden ville blive til et barn, tænk hvis jeg havde fået aborter ved en af mine to børn, så havde jeg aldrig kendt dem

For mig er abort til hvis man fx er blevet voldtaget eller er meget ung eller andet sagligt grundlag 

Så kan jeg ikke være mere enig 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Tja.. for mig handler det også om, om jeg har det overskud der skal til for at kunne rumme 3 børn alene.. og der må jeg sgu være ærlig og sige at jeg tror jeg bliver en utrolig kortluntet og underskudsagtig mor hvis jeg fik en 3'er nu.. det tror jeg egentlig ikke hverken mine børn eller jeg, ville trives i.. 

Anmeld Citér

20. oktober 2017

Stivdie

Jeg synes det er helt okay at få en abort i Jeres tilfælde. I HAR jo beskyttet Jer, og jeg må indrømme jeg ikke er fortaler for, at børn sættes i verden, hvis de er uønskede. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.