hej alle,
jeg kommer fra en socialt belastet familie og har været barn af systemet hele mit liv. Plejefamilie, opholdssted you name it. Jeg er blevet kastet rundt, fravalgt, kastet rundt, fragt igen. Der er ingenting galt med mig, det er uheldige omstændigheder, men det har gjort at jeg nærmest intet selvværd har, jeg føler jeg er til besvær uanset hvor jeg kommer. Jeg føler ikke jeg fortjener det når der sker noget godt for mig. Jeg er 26 år nu og det påvirker mig hver dag. Det påvirker alle relationer jeg danner. Jeg lider af commitment issues, simpelthen fordi jeg er bange for at blive forladt, lige som jeg er blevet det så mange gange i min opvækst. Jeg er bange for jeg aldrig finder kærligheden. Jeg tænker nogle gange det ville være nemmere for alle hvis jeg bare forsvandt. Jeg føler ikke jeg fortjener mine børn. Jeg synes ikke jeg altid behandler dem lige pænt, især den store (6 år) presser mig. Vi elsker alle hinanden himmel højt herhjemme, men der skal ikke meget til at skubbe mig ud over kanten hvor jeg snapper af ham. Men jeg har ingen energi. Intet overskud. Jeg er træt konstant. Jeg kan ikke holde til det mere.
Jeg vil rigtig gerne arbejde med mig selv, men jeg kan ikke gøre det alene. Jeg ønsker ikke at tale med min familie, jeg vil gerne tale med en der ikke kender mig. Jeg er på SU og har ikke råd til psykolog.
Er der nogen der ved om man med min baggrundshistorie kan få bevilliget noget ved kommunen?
Anmeld
Citér