Aldersforskel mellem dig og din partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2017

Kay

Anonym skriver:

Hej derude,

Af ren nysgerrighed, hvor stor aldersforskel er der så på dig og din partner? Og hvordan fungerer det?

Jeg er faldet for en mand der er en del år ældre end mig selv, og er lidt spændt på at høre andres erfaringer

Min mand er 8 år ældre end mig og det er ikke noget der har noget at sige i hverdagen  vi har 2 børn og det føles faktisk som om vi er lige gamle...det tror de fleste så også vi er 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2017

Ea1

Min kæreste er 5 år yngre end jeg - jeg er 29 og han er 24  

(så han er faktisk yngre end min lillesøster - nogle gange synes vi det er lidt skægt )

Anmeld Citér

18. oktober 2017

JC2014

Profilbillede for JC2014

Min mand er 5 år ældre end jeg er. Det synes jeg ikke rigtig er noget vi mærker til på nogen måde. Min mors mand er 10-11 år ældre end hende. Det påvirker dem på den måde at han kommer til at gå på pension længe før hende, og at han kommer til at være ret gammel før den tid hvor hun får mulighed for at gå af... Det er selvfølgelig et ret langsigtet perspektiv, men det er noget der går dem på, fordi at de selvfølgelig gerne vil bruge det meste af deres otium sammen.

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Anonym

Anonym skriver:

Hej derude,

Af ren nysgerrighed, hvor stor aldersforskel er der så på dig og din partner? Og hvordan fungerer det?

Jeg er faldet for en mand der er en del år ældre end mig selv, og er lidt spændt på at høre andres erfaringer

Jeg er 32 og dater en der er 40. 

Har tidligere gået efter fyrer på min egen alder eller yngre. Men må indrømme at jeg er mere til de lidt ældre mænd efter at have været sammen med nogle stykker på 40+ nu. 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

300515

Der er 16 år mellem mig og min mand. Vi har det fantastisk! Har en datter på 2 og taler om en mere. 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

heaven

Her er vi næsten lige gamle... der er 1 år, 4 mdr og 10 dage imellem os...

Anmeld Citér

18. oktober 2017

FrkLarsen

Der er 9 måneder imellem min mand og jeg 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Thilde86

Min kæreste er 2 år og 22 dage ældre end jeg. For os er det en rigtig fin aldersforskel, da vi er meget ens og er samme sted i livet med alt. Har tidligere været i et langt forhold med en, som var 7,5 år ældre end mig, og der gik det mig noget på at vi faktisk ikke var opvokset i “samme tid”. Synes alligevel det betyder noget at man kan genkende nogle ting fra barndommen og ungdomsårene i hinandens. Dog er det vigtigste jo at det fungerer godt mellem de to parter, og at man er samme sted i livet. Min far er også ti år ældre end min mor, og det har jeg da aldrig set som et problem.

Anmeld Citér

19. oktober 2017

Rikkemor89

Anonym skriver:

Hej derude,

Har stemt blank da jeg ikke er i et forhold, men vil fortælle min eks kæreste er 21 år ældre end mig & det kunne mærkes på mange områder, vi endte osse med & gå fra hinanden fordi der var for mange år imellem os..

Men lige nu dater jeg en som kun er 6 mdr ældre end mig & virker super moden af sin alder & vil gå ind i et forhold med et barn på 7 år & så en baby der kommer til Marts..

Tror på at der er mere at bygge på her end min eks & jeg..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.