Aldersforskel mellem dig og din partner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2017

B&J

Her er der 11år 

mig vi har det fantastisk, der er op og der er nedture. Lig som vi kan lig det og nu har vi været sammen i 9år 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2017

HvidSne

Min mand er 2 år ældre. Den aldersforskel passer os perfekt.

Anmeld Citér

18. oktober 2017

TLO

Her er der 11 år og 3 mdr, og jeg er ældst. Vi har været sammen i knap 6 år, og det eneste negative er, at vores søn på knap 3 mdr, nok bliver enebarn pga min alder(45).

Ellers er det sådan noget som, hvad lavede du, da det og det skete f,eks EM i 92 og ja så er han vokset op med computer og nørder lidt i det, mens jeg først mødte det i mine teenageår - ligeså med mobiltlf.

Anmeld Citér

18. oktober 2017

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Anonym skriver:

Hej derude,

Af ren nysgerrighed, hvor stor aldersforskel er der så på dig og din partner? Og hvordan fungerer det?

Jeg er faldet for en mand der er en del år ældre end mig selv, og er lidt spændt på at høre andres erfaringer

Vi har 5 år og 8 måneder mellem os. 

Vi startede med at være sammen da vi var 14 og 19. Der fungerede det fint. Nu er vi 25 og (snart) 30 og det fungerer stadig. 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Anonym skriver:

Hej derude,

Af ren nysgerrighed, hvor stor aldersforskel er der så på dig og din partner? Og hvordan fungerer det?

Jeg er faldet for en mand der er en del år ældre end mig selv, og er lidt spændt på at høre andres erfaringer

Lidt sjov. Der er 563,5 dag imellem os.

Ja vi kan dage dengang vi fandt sammen talte vi dagene og har nu husket på det i 14 år. 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Anonymor

Anonym skriver:

Hej derude,

Jeg er 28 og min kæreste 31, så det er jo ikke galt  

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Troldemommi

Jeg er 3,5 år ældre end min mand, vi tænker aldrig over det, men det gør omverdenen til tider, men tror bare de er misundelige over at min mand stadig er en sprød snitte 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Liland

Profilbillede for Liland

Jeg er, hold nu fast, 5 dage ældre end min snart kommende mand

Jeg er født d. 19 juli 1984

han er født den 24 juli 1984

og som prikken over i'et, er vores datter født d. 26 juli 2006

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Thea14

Jeg er 4,5 år ældre end min mand. Efter snart 11 år sammen bemærker vi ikke forskellen - men da vi mødte hinanden føltes springet større. Han var så også kun 17 og jeg var 21...

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Flomama

Der er 10 år  mellem min mand og jeg. Vi har været sammen i 7 år  

Må indrømme at alt under 10 år tænker jeg ikke er alders forskel. Men "normalt" vi skal faktisk over 15 år imellem før jeg tænker over det  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.