Kæreste kan ikke hvile sig pga børnene larmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2017

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Min mand har ptsd og kan også have brug for at ligge 30 min når han kommer hjem fra job. Han tager høretelefoner på og noget roligt musik i ørerne eller en podcast. For nej selvfølgelig skal vi ikke være musestille derhjemme 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2017

Anonym

Skal han hvile sig hver dag?

Ej helt ærligt han må sku tage sig sammen, jeg har haft nætterne med børnene altid dvs 20 måneder og jeg har aldrig hvilet mig om dagen, det er der ikke tid til, hvis min kæreste skulle hvile sig når han kom hjem fra job så børnene ham aldrig��

Der findes ikke hvile sig og slappe af på den måde når man har børn. Har man sagt a må man også sige b. 

Jeg ville få børnene til at larme mere hvis han synes han kunne tillade sig det

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Jeg tænker, at han skal have nogle redskaber til at tackle, at han bliver hurtigt stresset. 

Ellers må han hvile et andet sted eller gøre noget, hvor han kan få slappet af, hvor børnene ikke er.

Tænker i hvert fald ikke, det er holdtbart at ungerne skal være stille og ikke kan lege, som børn nu gør. 

Det må jo også være enormt stressende for dig og børnene, at man konstant skal være på listefødder? 

Har I prøvet ørepropper, som nogle foreslår?

Anmeld Citér

18. oktober 2017

Mor11

Profilbillede for Mor11

Enig med alle andre.. hvis der ikke er en god grund til at han skal hvile, andet end bare fordi han har været på job - så må han sgu lette røven og få brudt den spiral. For ja, det er en vane han har fået lært sin krop - at den skal hvile der sidst på eftermiddagen. Præcis ligesom at vi bliver skrubsultne kl 11.45 hvis vi er vant til at spise kl 12 hver dag. 

Og jeres børn bor og lever i jeres hjem - som ikke er småt for en familie på 4 i øvrigt. De skal have lov at slappe af og være dem selv når de kommer hjem. Han er den voksne, så det er ham der må rette ind. Han har selv valgt at sætte små skønne larmende individer til verden. Deal with it. 

Anmeld Citér

18. oktober 2017

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Anonym skriver:

Han bliver meget hurtig stresset og kan bedst når der er ro omkring ham. Hans arbejdsplads dræbende ham også pt for energi. Derfor har han brug for at hvile sig efter arbejde.

Øh så skulle han måske ikke have fået børn? Ej men undskyld mig da lige, men det er sgi da ikke en menneskeret eller på nogen måde realistisk at tro, at to små børn lige lukker kaje så far kan hvile sig i ulvetimen?!?!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.