Mor syge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. oktober 2009

Vingummien

Hvor meget og hvor voldsomt har i været ramt af det?

Syntes det er meget slemt herhjemme lige nu og får da helt ondt af hans far

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Her hjemme kommer det i perioder, men hun er blevet godt til at gå til far også... Det er dejligt. Det har dog ikke været slemt her, når man står i det vil jeg gerne hurtigt ud af det igen. Håber ikke jeg er den eneste der har det sådan.

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

DatterMalou skriver:

Her hjemme kommer det i perioder, men hun er blevet godt til at gå til far også... Det er dejligt. Det har dog ikke været slemt her, når man står i det vil jeg gerne hurtigt ud af det igen. Håber ikke jeg er den eneste der har det sådan.

MSyntes nu det er dejligt at han er rigtig puttet osv. Men her i dag hvor han sad ikøkkenet og hans far gik hen til ham skældte han helt vildt ud og kaldte på mig for at jeg skulle komme og tage ham op, må da ikke være sjov at være far så.

JEg er så god til at sige at han skal over til far eller nu skal han lige sidde alene da jeg skal på wc eller sådan. Men han er MEGET mor dengse i den her tid

Anmeld

10. oktober 2009

Sjl-msl-Mkl

Det er også dejligt de er sådan. Men ja, det må ikke være sjovt og være far. Hvad siger Frank til det?

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

DatterMalou skriver:

Det er også dejligt de er sådan. Men ja, det må ikke være sjovt og være far. Hvad siger Frank til det?

Han siger at han aldrig har oplevet et barn være så mor syg som han er. Hvis jeg tager nogen steder provokere han frank til jeg kommer hjem igen eller til han skal i seng. Og når jeg så kommer skal han op og sidde ved mig elelr griner helt vildt og leger osv. Han vil også kun høre hvad jeg siger til ham.

Anmeld

10. oktober 2009

Mor til Frederic og Freya

Herhjemme hedder det mor-glad...

Det svinger meget. I denne uge har jeg mødt kl 15 - 04, dvs jeg kun har haft hver morgen sammen med knægten inden jeg afl ham i dp. Når jeg kom hjem så sov han jo... Hårdt for os begge og farmand har klaret det til ug.

Har så lige også weekend vagt fredag kl 15 og til på mandag kl 06, men kører heldivis ud hjemme fra, men ved aldrig hvor tit og hvornår tlf ringer.. Men hold da op han hænger hos mig, vil have kram og knus konstant. Men han er nok i 'underskud' i hans 'mor-depot' Og hvis han er ved at nærme sig et tiger-spring kan det også mærkes...

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

Frederic's moar skriver:

Herhjemme hedder det mor-glad...

Det svinger meget. I denne uge har jeg mødt kl 15 - 04, dvs jeg kun har haft hver morgen sammen med knægten inden jeg afl ham i dp. Når jeg kom hjem så sov han jo... Hårdt for os begge og farmand har klaret det til ug.

Har så lige også weekend vagt fredag kl 15 og til på mandag kl 06, men kører heldivis ud hjemme fra, men ved aldrig hvor tit og hvornår tlf ringer.. Men hold da op han hænger hos mig, vil have kram og knus konstant. Men han er nok i 'underskud' i hans 'mor-depot' Og hvis han er ved at nærme sig et tiger-spring kan det også mærkes...

Gør vi også herhjemme men syntes der er mange der bruger det andet udtryk

Altså jeg er hjemme hver dag så kan ikke være fordi Emil savner mig eller sådan, og hans far er også meget hjemme. MEn mor er åbenbart bedste.

Frank plejer at sige at han ligner mig både i udseende og i humør og temperament

Anmeld

10. oktober 2009

4xGreve

suanne85 skriver:

Hvor meget og hvor voldsomt har i været ramt af det?

Syntes det er meget slemt herhjemme lige nu og får da helt ondt af hans far

Ja det er ikke altid sjovt at være de kære mænd...

Kan godt forstå hvis Frank syntes det er hårdt...

Her hjemme er det meget i perioeder, og det kan både være far-glad og mor-glad... Når hun er far-glad kan jeg godt syntes det er rigtig hårdt og når hun er mor-glad syntes Frank self. at det er rigtig hårdt, men igen så arbejder vi også meget med at far er lige så god som mor...

Men nu her er hun lidt syg også er det altså mest mor, og det er ikke så sjovt for Frank for han vil jo også gerne ære der for hende, men lidt ego. er jeg jo og syntes at det er herre dejligt...

Anmeld

10. oktober 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Ja det er ikke altid sjovt at være de kære mænd...

Kan godt forstå hvis Frank syntes det er hårdt...

Her hjemme er det meget i perioeder, og det kan både være far-glad og mor-glad... Når hun er far-glad kan jeg godt syntes det er rigtig hårdt og når hun er mor-glad syntes Frank self. at det er rigtig hårdt, men igen så arbejder vi også meget med at far er lige så god som mor...

Men nu her er hun lidt syg også er det altså mest mor, og det er ikke så sjovt for Frank for han vil jo også gerne ære der for hende, men lidt ego. er jeg jo og syntes at det er herre dejligt...

Hehe forvirrende de begge hedder Frank

Nyder det også fuldt ud når han er mor syg som han er altid

Anmeld

11. oktober 2009

SaNiNa

Uuh her er det kun mor der dur far dur måske lig 10min og så jeg er på igen, men han er jo osse kun lige knap 4 måneder... her hedder det morgal og en morgris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.