Åh ja, jeg kan godt huske det. I vores "unge" dage gjorde min mand også tit det at han kom i tanke om kl. 17 at han skulle da i byen i aften, og så kunne jeg stå der med alle mine talenter og indkøbt mad osv.
Nu har han omsider lært at sådan skal det ikke foregå hjemme hos os!! Han må hjertens gerne tage i byen (han gør det måske 2 gange om året), - men jeg vil vide det nogle dage i forvejen!! Og det overholder han, og så er alle glade, og han kan hygge sig uden at spekulere på den sure kone derhjemme.
Det er så heldigvis blevet sådan at de par gange om året han gør det, er det hos en kammerat som har et værtshus 35 km. herfra, og så bliver de hjemme hos ham og spille Play station og snakker og så sover han der, - så jeg behøver ikke se ham før næste eftermiddag, når han er frisk igen, og det er bedre for os alle *S*
Jeg HADER når han går "rigtigt" i byen, for i en alder af 44 kan han stadig ikke styre sin brandert, og vi bor i Nørresundby, så han skal over fjorden, og vi så jo desværre for nylig, hvad der kan ske der, og han har flere gange miste jakke, mobil og gået forkert osv osv.
Anmeld