Aldersforskel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2017

MiniMe2005

Der er "kun" tre år mellem min mand og jeg, så ikke noget, jeg tænker over.

Der er til gengæld 13 år mellem min mormor og morfar. Om en måned kan de fejre deres diamantbryllup (60 år!!!). Min morfar har haft masser af heldbredsproblemer (primært hjerte), men han er ellers på alle måder frisk for sin alder (91 år). Faktisk er det min mormors heldbred, der halter mest for tiden.  Men de er stadig så friske, at de bor i deres eget hus. De skal dog til at have hjælp med rengøring, men i og med at min mormor har store rygproblemer, efter hun brækkede ryggen for nogle år siden, så er det vist helt ok :-)

Men det er bare svært at spå om fremtiden. I kan sagtens få et langt og lykkeligt liv sammen, selvom han er ældre, men virkeligheden er desværre, at livet er skrøbeligt og kan blive revet væk på et øjeblik. Det kan ske når, når du er 35, 50 eller 100, det er ikke til at sige. Det har jeg desværre set alt for mange gange. Jeg har lært, at man skal fokusere lidt mindre på, om nu også kommer til at blive gamle sammen, og i stedet nyde hinanden i nuet. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2017

Rosa-Sofia

Tak for alle jeres svar Kan lidt fornemme at den røde tråd går på at være mere opmærksom på at nyde nuet, hvis jeg, som jeg er, er glad nu og her og ikke tænke så meget over fremtiden. Det vil jeg helt sikkert prøve på  

Anmeld Citér

27. september 2017

Dorthe1986

Der er 21 år mellem min mand og jeg. Jeg var 26 da jeg mødte ham. Jeg tøvede ærlig talt med at få et forhold til ham fordi jeg var bange for det med at han skulle dø meget før mig. Jeg var ligeglad med hvad andre havde af meninger og holdninger osv. 

Men der er ingen garantier i livet og nu jeg har aldrig haft det bedre. Vi har kendt hinanden i 4 år nu og været gift i 2 år og sammen har vi en lille pige på 14 måneder 

Anmeld Citér

27. september 2017

B&J

Her er der 11 år og vi har været sammen i 9år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.