For gammel til nr. 3?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2017

CC79

Intet problem der. Min søster var 41 da hun fik sit fjerde barn og min svigerinde er 43 og har fået barn nr 2. Selv er jeg snart 38 og har en baby på 6 mdr. Det handler om så meget andet end alder og ja du skal mærke efter om lysten er der.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. september 2017

Carina:-)

Jeg kender folk som var gamle da de var 30 .

Og andre som bestemt ikke er fyrre fed og færdig.

Så længe du kan så er man vel i ikke for gammel?

Læste en artikel om at førhen fik kvinder tit børn i 40 'erne .

I dag lever vi længere og bedre og alligevel synes nogen man ikke skal gå børn når man har rundet de 40.

Har du lyst så gør det .

Er der nogen der føler behov for at fortælle dig du er for gammel er det deres egne begrænsninger der taler. Og du skal leve dit liv og ikke deres.

Anmeld Citér

27. september 2017

FruK

Hvis du selv føler dig "ung" nok til det, så go for it.

Jeg fik min første som 28-årig og min 2. (og sidste) som 38-årig. Jeg har ikke mærket noget til fordomme eller følt mig specielt gammel.

Der er fordele ved at være ung mor, men bestemt også fordele ved at være "gammel" mor. Jeg har en helt anden ro nu, end da jeg fik min første.

Jeg skal ikke have flere (er så også 43 nu), men har masser af veninder på samme alder med helt små børn, og ingen af dem virker for gamle eller har fortrudt deres valg.

Anmeld Citér

27. september 2017

alenemor42

Fik min lille nøler som 43 årig 

Så har børn på 22-17 og 2 år 

Go for it

Anmeld Citér

27. september 2017

Anonym

Jeg synes, at du/I skal være bedøvende ligeglade med hvad andre mener. Det er ikke dem der evt skal være forældre. Det er jer  Og hvis I kan mærke efter, at det føles rigtigt med en 3'er så er det jo rigtigt  Og så blæs på hvis nogle mener I er for gamle  Min mor blev gravid med mig da hun var 39 (dog et uheld) min søster var 15 og min bror 18 (vi har dog ikke samme far) - hun mente også selv at hun absolut var for gammel og ville have en abort. Det blev min far ked af, da han ikke havde børn (og i øvrigt er 5 år yngre end min mor så han var "kun" 34) og min søster blev SÅ gal på min mor over det. Både på min fars vegne, på egne vegne og på det ufødte barns (mig) vegne  Så min mor ombestemte sig og fødte mig 14 dage før hendes 40-års fødselsdag. Jeg har aldrig nogensinde mærket noget til, at min mor var noget ældre end mine kammeraters. Nu er hun 70 og er den bedste, skønneste og mest energiske mormor med det vildeste overskud til sine 5 børnebørn 

Anmeld Citér

28. september 2017

Anonym trådstarter

1000 tak for alle jeres svar 

Måske at jeg skal lade være med at tænke så meget over, hvad andre mennesker vil tænke om det, og bare tænke på hvad der føles rigtigt for vores familie 

Så igen, 1000 tak for jeres svar  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.