Gravid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2017

frkchili

Den er helt sikkert positiv, så ja, du er gravid! Af sted til lægen med dig, og så kan du måske få foretaget en indvendig scanning for at fastslå hvor langt du er henne 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2017

Anonym trådstarter

MiniMe2005 skriver:

At du ikke har haft mens i tre måneder, betyder ikke, at du så er tre måneder henne, især ikke når det er normalt for dig at gå tre måneder uden mens. Det kan sagtens være, at din ægløsning har ligget en del senere (hvilket en del taler for), så mon ikke du kun er en fire-fem uger henne? 

Er der andet end den udeblevne menstruation, der taler for, at du skulle være 13 uger henne?

Nej det er rigtig nok. Nej regner bare efter den sidste dag i min cyklus. Men når jeg kommer til læge i morgen kan jeg jo ikke sige hvornår min sidste dag i min sidste mens er. Men må nok være de der 5 uger henne tror jeg.

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Den er helt sikkert positiv, så ja, du er gravid! Af sted til lægen med dig, og så kan du måske få foretaget en indvendig scanning for at fastslå hvor langt du er henne 

Okay så må jeg være gravid .. 

men det har jeg ikke prøvede før, hvor får  man taget sådan en scanning henne ? 

Anmeld Citér

24. september 2017

nilletøz

Anonym skriver:

Så du tror jeg er gravid ? 

Ja må heller tage til lægen. Men hvordan kan det være jeg først kan teste det nu ? Hvis du ved det. Men ja havde godt nok ikke troede jeg var gravid 

Ja det gør jeg.. Den ser meget positiv ud..

Ved ikke hvorfor du først kan teste nu... de 3 gange jeg har testet har jeg været omkring 1 md henne hver gang

Anmeld Citér

24. september 2017

frkchili

Okay så må jeg være gravid .. 

men det har jeg ikke prøvede før, hvor får  man taget sådan en scanning henne ? 

Din læge kan give dig en henvisning til en gynækolog, som kan scanne dig, efter at have bekræftet din graviditet 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.