Gravid ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

638 visninger
14 svar
1 synes godt om
24. september 2017

Anonym trådstarter

Hej 

Sagen er den at jeg ikke har haft min mems i 3 mdr. Hvilket er nomalt for mig. Nogle gange springer den nemlig over, min veninde sagde til mig jeg skulle prøve at tage en test hvilket jeg har gjort nogle gange. Da min mens ikke kom, men nu viser den positiv det første gang den har været det alle andre gange har den været nigativ ... jeg har regnet ud at jeg er idag 13+0 hvilket er at jeg ikke kan få abort vel. Er den positiv, burde jeg ikke ringe til lægen og få taget en test 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2017

Anonym trådstarter

Hjælp 

Anmeld Citér

24. september 2017

nilletøz

For mig ser den positiv ud...

så jeg tør godt at sige tillykke❤️ 

Lægen vil tag samme test som du har gjort, men kontakt lægen og hære hvad han/ hun siger til det.. 

du skal jo have lavet journal mm

held og lykke med det❤️

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

nilletøz skriver:

For mig ser den positiv ud...

så jeg tør godt at sige tillykke❤️ 

Lægen vil tag samme test som du har gjort, men kontakt lægen og hære hvad han/ hun siger til det.. 

du skal jo have lavet journal mm

held og lykke med det❤️

Så du tror jeg er gravid ? 

Ja må heller tage til lægen. Men hvordan kan det være jeg først kan teste det nu ? Hvis du ved det. Men ja havde godt nok ikke troede jeg var gravid 

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Hvad ville i andre mene 

Anmeld Citér

24. september 2017

Pinkypie

Den er 100 procent positiv.. 

Men synes det lyder meget mystisk, at du ikke har kunne teste positiv før , hvis du er 100 procent sikker på, at du er så langt henne som du er ?��❤️

Men ja afsted til lægen med dig , så i kan få talt om hvad der videre skal ske..

Held og lykke med det hele ❤️��

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Pinkypie skriver:

Den er 100 procent positiv.. 

Men synes det lyder meget mystisk, at du ikke har kunne teste positiv før , hvis du er 100 procent sikker på, at du er så langt henne som du er ?��❤️

Men ja afsted til lægen med dig , så i kan få talt om hvad der videre skal ske..

Held og lykke med det hele ❤️��

Ja altså jeg er næste helt sikker, men tager til lægen i morgen og finder ud af hvad der skal ske. Men den er positiv så 

Anmeld Citér

24. september 2017

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Den er bragende positiv. ingen tvivl der. 

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Lillefis90 skriver:

Den er bragende positiv. ingen tvivl der. 

Så jeg er gravid ! Tror jeg ringer til lægen i morgen 

Anmeld Citér

24. september 2017

MiniMe2005

At du ikke har haft mens i tre måneder, betyder ikke, at du så er tre måneder henne, især ikke når det er normalt for dig at gå tre måneder uden mens. Det kan sagtens være, at din ægløsning har ligget en del senere (hvilket en del taler for), så mon ikke du kun er en fire-fem uger henne? 

Er der andet end den udeblevne menstruation, der taler for, at du skulle være 13 uger henne?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.