Deprimeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er den sidste af alle mine veninder som ikke har børn eller er gravid, min sidste veninde smed pillerne og blev gravid med det samme. Så jeg er officielt den sidste nu.

Du er ikke alene og det giver et vist pres når alle andre bliver gravide. Jeg prøver selv at lære mig ikke at blive påvirket af andres graviditeter men at fokusere på mig selv.

vi er bare nogen der skal kæmpe mere, men når vi så endelig får børn bliver lykken bare endnu større

helt afgjort! 

Jeg prøver VIRKELIG også ihærdigt ikke at bryde mit hovede med det .  Men kors hvor er det svært... 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

helt afgjort! 

Jeg prøver VIRKELIG også ihærdigt ikke at bryde mit hovede med det .  Men kors hvor er det svært... 

Jeg har stadig svært ved det efter 3 år. Hold i det skal nok ske. Men kroppen bliver stresset hvis mam fokuserer på alle dem der BLIVER gravide. Det har jeg selv erfaret. Men ja det ER svært

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har stadig svært ved det efter 3 år. Hold i det skal nok ske. Men kroppen bliver stresset hvis mam fokuserer på alle dem der BLIVER gravide. Det har jeg selv erfaret. Men ja det ER svært

Jeg stresser ikke over det .  Jeg er mere forfuldt af en skuffelse .   Eller irritation.....

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Jeg stresser ikke over det .  Jeg er mere forfuldt af en skuffelse .   Eller irritation.....

Irritation, stress, skuffelse. Det kommer nok ud på et. Det går dig stadig på og du bruger energi og kræfter på det

Anmeld Citér

25. september 2017

Hekate

Det er bare så hårdt. Jeg blev sgu også deprimeret over det - især da jeg også rundede de 30 år og en af mine gode veninder smed sine piller og blev gravid i første hug mens min svigerinde havde nr. 2 på vej. Der kunne jeg ikke se noget lys nogle steder og jeg mistede altså modet.

Jeg ville dog for alt i verden undgå behandling, da jeg har set, hvor hårdt det også kan være for krop og psyke og en dag efter 21 måneder, hvor det var forsinket i 10 dage, gad jeg næsten ikke engang tage en test... de andre gange var det jo falske tegn. Havde ligefrem stået og talt til en tom mave engang, fordi jeg sådan havde på fornemmelsen af, at der var en baby. MEN pludselig, ja, så var den der sgu - to streger!
Og nu er de to streger blevet til min 5 måneder gamle baby.

Så der er altså håb forude, selvom I har prøvet i et år uden succes. Det er helt normalt, fik jeg også læst mig frem til, at det tager sin tid - men det er en hård tid, så hvis du ikke længere nyde projekt baby, så forstår jeg dig godt. Folk siger altid, at så skal man tænke på noget andet eller nyde sin sidste tid som barnløs, men de råd er ubrugelige. Man kan ikke tænke på andet og man kan ikke nyde sin tid som barnløs, når alt, hvad man ønsker sig er sådan en blød, lille baby!

Men op med modet - det skal nok lykkedes, når ingen af jer fejler noget.

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym trådstarter

Hekate skriver:

Det er bare så hårdt. Jeg blev sgu også deprimeret over det - især da jeg også rundede de 30 år og en af mine gode veninder smed sine piller og blev gravid i første hug mens min svigerinde havde nr. 2 på vej. Der kunne jeg ikke se noget lys nogle steder og jeg mistede altså modet.

Jeg ville dog for alt i verden undgå behandling, da jeg har set, hvor hårdt det også kan være for krop og psyke og en dag efter 21 måneder, hvor det var forsinket i 10 dage, gad jeg næsten ikke engang tage en test... de andre gange var det jo falske tegn. Havde ligefrem stået og talt til en tom mave engang, fordi jeg sådan havde på fornemmelsen af, at der var en baby. MEN pludselig, ja, så var den der sgu - to streger!
Og nu er de to streger blevet til min 5 måneder gamle baby.

Så der er altså håb forude, selvom I har prøvet i et år uden succes. Det er helt normalt, fik jeg også læst mig frem til, at det tager sin tid - men det er en hård tid, så hvis du ikke længere nyde projekt baby, så forstår jeg dig godt. Folk siger altid, at så skal man tænke på noget andet eller nyde sin sidste tid som barnløs, men de råd er ubrugelige. Man kan ikke tænke på andet og man kan ikke nyde sin tid som barnløs, når alt, hvad man ønsker sig er sådan en blød, lille baby!

Men op med modet - det skal nok lykkedes, når ingen af jer fejler noget.

tusind tusind tak for dit svar. Det er jeg glad for at høre :-) 

og tillykke med din lille baby .. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.