Deprimeret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
15 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. september 2017

Anonym trådstarter

Hvorfor er det så svært at nyde tiden hvor man prøver at blive gravid ? 

der er gået over 1 år. og jeg er stadig ikke blevet det .  Har haft en SA i juni.. 

Vi begge er raske , og undersøgt .  ingen fejler noget eller har nogle problemer. 

jeg er ved at miste modet. og det hårdt at se alle omkring mig bliver gravide eller får børn . 

ved ikke hvad jeg vil med dette opslag. nok bare lufte mine tanker :-( 

god søndag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

der er gået over 1 år. og jeg er stadig ikke blevet det .  Har haft en SA i juni.. 

Vi begge er raske , og undersøgt .  ingen fejler noget eller har nogle problemer. 

jeg er ved at miste modet. og det hårdt at se alle omkring mig bliver gravide eller får børn . 

god søndag 

Puha 1 år er ikke længe at prøve, men ret normalt. Her har vi prøvet 3 og og 4 mdr. Haft 2 spontan aborter og en sen abort i uge 20. 

Det kan blive en lang og sej kamp så det er hurtigt at miste modet allerede efter et år.

op på hesten igen

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Puha 1 år er ikke længe at prøve, men ret normalt. Her har vi prøvet 3 og og 4 mdr. Haft 2 spontan aborter og en sen abort i uge 20. 

Det kan blive en lang og sej kamp så det er hurtigt at miste modet allerede efter et år.

op på hesten igen

Ja okay , der fik jeg det lige dårligt med mig selv ! 

det har du fuldstændig ret i ! 

så kan jeg godt pakke mit ego væk ! 

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

god søndag 

1 år ER lang tid. og jeg kan godt forstå dig <3 

Det er hårdt og ja det kan godt være der går længere tid men det kan også være du bliver gravid næste cyklus det kan ingen vide. Men det er helt okay at have de følelser og være ked af det. Det er en frustrerende tid og det skal ingen tage fra dig bare fordi de har prøvet længere <3 

Jeg håber det lykkedes for jer snart. Og husk at fortælle din mand hvad du føler. så i kan få snakket sammen om det Du må endelig ikke gå hen og blive deprimeret 

Anmeld Citér

24. september 2017

frkchili

Jeg kan godt forstå dig, selvfølgelig er et år lang tid når man gerne vil være gravid NU, og bare fordi mange andre har kæmpet i endnu længere tid, er det ikke ensbetydende med, at dine følelser og frustrationer ikke er berettiget. 

Har I overvejet at tage en snak med lægen om en evt. henvisning til fertilitetsbehandling? Det er jo typisk når man har prøvet i et år (som sunde og raske), at behandling kommer ind i billedet som en mulighed. Hvis I ingen børn har i forvejen er det gratis i det offentlige. Uanset hvad ønsker jeg jer i hvert fald held og lykke med jeres videre kamp og håber, at det i sidste ende vil være det hele værd 

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1 år ER lang tid. og jeg kan godt forstå dig <3 

Det er hårdt og ja det kan godt være der går længere tid men det kan også være du bliver gravid næste cyklus det kan ingen vide. Men det er helt okay at have de følelser og være ked af det. Det er en frustrerende tid og det skal ingen tage fra dig bare fordi de har prøvet længere <3 

Jeg håber det lykkedes for jer snart. Og husk at fortælle din mand hvad du føler. så i kan få snakket sammen om det Du må endelig ikke gå hen og blive deprimeret 

Hvor er det pænt skrevet af dig . tusind tusind tak! 

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

frkchili skriver:

Jeg kan godt forstå dig, selvfølgelig er et år lang tid når man gerne vil være gravid NU, og bare fordi mange andre har kæmpet i endnu længere tid, er det ikke ensbetydende med, at dine følelser og frustrationer ikke er berettiget. 

Har I overvejet at tage en snak med lægen om en evt. henvisning til fertilitetsbehandling? Det er jo typisk når man har prøvet i et år (som sunde og raske), at behandling kommer ind i billedet som en mulighed. Hvis I ingen børn har i forvejen er det gratis i det offentlige. Uanset hvad ønsker jeg jer i hvert fald held og lykke med jeres videre kamp og håber, at det i sidste ende vil være det hele værd 

Min mand har et barn i forvejen.. 

og jeg har også haft en SA.  På den anden side, kan jeg ikke klare tanken om allerede at skal tænke på hjælp:-(selvom det er fedt muligheden er der ! helt sikkert.. 

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ja okay , der fik jeg det lige dårligt med mig selv ! 

det har du fuldstændig ret i ! 

så kan jeg godt pakke mit ego væk ! 

Det var nu ikke ment som at du skal pakke noget væk. Det er pisse hårdt om man har prøvet 1 år eller 5. 

Men det var mere at det var lidt "tidligt" at miste modet. 

Bliv ved med at kæmpe. Det skal nok lykkes en dag, ligesom det nok skal lykkes for mig og alle andre der kommer, det store spørgsmål er hvornår og det er nok DET der i virkeligheden driver folk ud i vanvidstanker. Inkl mig selv

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det var nu ikke ment som at du skal pakke noget væk. Det er pisse hårdt om man har prøvet 1 år eller 5. 

Men det var mere at det var lidt "tidligt" at miste modet. 

Bliv ved med at kæmpe. Det skal nok lykkes en dag, ligesom det nok skal lykkes for mig og alle andre der kommer, det store spørgsmål er hvornår og det er nok DET der i virkeligheden driver folk ud i vanvidstanker. Inkl mig selv

Det er jeg enig med dig i. 

har egentlig aldrig vendt den om på den måde. . 

Ja det er hurtigt, men jeg tror også det er fordi at alle omkring mig får barn eller er gravide.. Altså , der er 6 indenfor 4 måneder af mine veninder der har skrevet de er blevet gravide.  Så må jeg indrømme at jeg lige sukker lidt ekstra:-0

Anmeld Citér

24. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Det er jeg enig med dig i. 

har egentlig aldrig vendt den om på den måde. . 

Ja det er hurtigt, men jeg tror også det er fordi at alle omkring mig får barn eller er gravide.. Altså , der er 6 indenfor 4 måneder af mine veninder der har skrevet de er blevet gravide.  Så må jeg indrømme at jeg lige sukker lidt ekstra:-0

Jeg er den sidste af alle mine veninder som ikke har børn eller er gravid, min sidste veninde smed pillerne og blev gravid med det samme. Så jeg er officielt den sidste nu.

Du er ikke alene og det giver et vist pres når alle andre bliver gravide. Jeg prøver selv at lære mig ikke at blive påvirket af andres graviditeter men at fokusere på mig selv.

vi er bare nogen der skal kæmpe mere, men når vi så endelig får børn bliver lykken bare endnu større

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.