Faglige mål - opgaver 2 klasse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2017

Anonym trådstarter

Hck skriver:

Der findes forskellige gratis hjemmesider, hvor du måske kan få noget inspiration og hvor at du kan printe opgaver ud, feks gratis skole.dk, opgaveskyen og matematikbogen.dk. 

Så lykkes det at få skrevet opgaver ud fra gratis skolen  fik lige kikket ordenligt efter din besked . Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2017

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Så lykkes det at få skrevet opgaver ud fra gratis skolen  fik lige kikket ordenligt efter din besked . Tak

Det var så lidt 

Anmeld Citér

22. september 2017

Cirkus1900

Der findes mange apps som kan bruges og på div hjemmesider. Matematik i måneby eller noget i den dur. Det ved jeg min søn brugte. Vi spillede spil med de mest 120 brugte ord og man så skulle lave en sætning med det ord man trækker når man har 2 ens. Lidt som vende spil. 

Anmeld Citér

22. september 2017

Anonym trådstarter

Cirkus1900 skriver:

Der findes mange apps som kan bruges og på div hjemmesider. Matematik i måneby eller noget i den dur. Det ved jeg min søn brugte. Vi spillede spil med de mest 120 brugte ord og man så skulle lave en sætning med det ord man trækker når man har 2 ens. Lidt som vende spil. 

Tak det må jeg prøve at kikke på. Ved skole brugte pengeby men det kan vi nok ikke logge ind på mere. Så prøver at tjekke det ud.  Fik printet vende spil ud idag. Og vi øver de 120 ord og laver som du nævner sætninger med det.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.