Har brug for hjælp! Positiv test....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2017

Schwartzn

Anonym skriver:

Du kan altid vente et par dage og teste igen og se om stregen er blevet tydeligere. Har du nogen ide om hvor langt henne du er? Det tælles fra din sidste menstruations første dag.

Jeg har haft alm. menstruation 2 gange efter stop på p-piller + p-pille mens. Så enten er jeg 4+3 og har haft alm. menstruation imens jeg måske er gravid, Ellers er jeg 0+6 efter sidste menstruation. 

Tænker bare 0+6, kan det måles på g test?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2017

Anonym

Schwartzn skriver:

Jeg har haft alm. menstruation 2 gange efter stop på p-piller + p-pille mens. Så enten er jeg 4+3 og har haft alm. menstruation imens jeg måske er gravid, Ellers er jeg 0+6 efter sidste menstruation. 

Tænker bare 0+6, kan det måles på g test?

Det vil være overraskende hvis det kan måles så tidligt. Jeg tror mere du er de 4+3 som du nævner først. Den blødning du har haft efter kan være implantationsblødning som er helt normalt når fosteret sætter sig fast i livmoderen. Det er også helt normalt at man kan bløde en smule selv om man er gravid, så jeg vil gætte på du er 4+3. Da jeg testede positiv var mine første test svagere end dine, og de blev meget kraftigere inden for et par dage. Da jeg var 4+5 var testen ligeså tydelig som control stregen.

Anmeld Citér

19. september 2017

Schwartzn

Anonym skriver:

Det vil være overraskende hvis det kan måles så tidligt. Jeg tror mere du er de 4+3 som du nævner først. Den blødning du har haft efter kan være implantationsblødning som er helt normalt når fosteret sætter sig fast i livmoderen. Det er også helt normalt at man kan bløde en smule selv om man er gravid, så jeg vil gætte på du er 4+3. Da jeg testede positiv var mine første test svagere end dine, og de blev meget kraftigere inden for et par dage. Da jeg var 4+5 var testen ligeså tydelig som control stregen.

Det er også det jeg tænker? �� 

Tusind tak for, meget nyttig viden. Jeg begynder så småt at tro på, at jeg måske kan være gravid. 

Jeg tester igen om et par dage, så må jeg se, hvad den siger. 

Anmeld Citér

19. september 2017

Anonym

Schwartzn skriver:

Det er også det jeg tænker? �� 

Tusind tak for, meget nyttig viden. Jeg begynder så småt at tro på, at jeg måske kan være gravid. 

Jeg tester igen om et par dage, så må jeg se, hvad den siger. 

Det var så lidt 

Meld endelig tilbage om det er gode nyheder 

Anmeld Citér

19. september 2017

Schwartzn

Anonym skriver:

Det var så lidt 

Meld endelig tilbage om det er gode nyheder 

Har lige nu taget en ny test, andet mærke abblo Pharma alm. G-test og den ser sådan ud efter 4.30 min. Er den så også positiv?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. september 2017

Anonym

Har lige nu taget en ny test, andet mærke abblo Pharma alm. G-test og den ser sådan ud efter 4.30 min. Er den så også positiv?

Ja den er ret positiv. Kan vedhæfte en af mine tidlige tests. Denne er fra da jeg var 4+0

Tør vist godt ønske dig tillykke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

19. september 2017

Schwartzn

Anonym skriver:

Ja den er ret positiv. Kan vedhæfte en af mine tidlige tests. Denne er fra da jeg var 4+0

Tør vist godt ønske dig tillykke 

Tak  

hvor er det vildt, hvis jeg allerede er gravid! Og tak for sammenlignings billeder. 

Anmeld Citér

19. september 2017

Anonym

Schwartzn skriver:

Tak  

hvor er det vildt, hvis jeg allerede er gravid! Og tak for sammenlignings billeder. 

Tror bare du skal nyde det så meget du kan og så ringe til lægen og bede og en blodprøve 

Endnu engang tillykke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.