Har brug for hjælp! Positiv test....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.448 visninger
17 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. september 2017

Schwartzn

Hej 

jeg har vitterlig behov for hjælp. 

Igår aftes, tog jeg en g-test, fordi jeg pludselig begyndte at bløde en smule. Timingen var hverken så det passede med mens el. Lign. 

Nu er jeg så i tvivl om den er positiv? Har også taget en igår aftes og en til morgen. Den første er fra rfsu, de andre er valmed. 

Billede 3 - D.18/9 aften 

Billede 2 - D.18/9 eftermiddag 

Billede 1 - D.19/9 morgen (min fødselsdag)

Håber på lidt hjælp, tak ❤️

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2017

Drengemor1113

Der er ikke så meget at være i tvivl om  Stort tillykke 

Anmeld Citér

19. september 2017

Schwartzn

Jeg har bare ingen anelse om, hvornår det skulle være sket eller noget. 

Min kæreste og jeg besluttede for halvanden måned siden, at smide p-pillerne i skraldespanden. Og jeg fik men mens. så det passede med min cyklus. Så gik der 7 dage, så små blødte jeg og nu er testene sådan der...

Anmeld Citér

19. september 2017

ErDetSnartNU

En graviditetstest virker sådan, at hvis der inden for den tid, der står i brugsanvisningen fremkommer en (farvet) streg i testfeltet, så er man gravid. Så hvis dine test er aflæst inden for tid, så er du gravid. 

Anmeld Citér

19. september 2017

Schwartzn

De er alle sammen aflæst inden for 3-4 minutter...

Anmeld Citér

19. september 2017

ErDetSnartNU

Schwartzn skriver:

De er alle sammen aflæst inden for 3-4 minutter...

Undskyld, men så forstår jeg ikke helt hvad du spørger om? Om du er gravid hvis du har 3 positive tests der er aflæst i overensstemmelse med indlægssedlen?

Anmeld Citér

19. september 2017

Anonym

Tillykke du er gravid, det er der ingen tvivl om.  Testen er blevet mere tydelig. 

Hvis du er i tvivl og vil være helt sikker kan du gå til lægen og bede om en blodprøve.

Anmeld Citér

19. september 2017

Schwartzn

ErDetSnartNU skriver:

Undskyld, men så forstår jeg ikke helt hvad du spørger om? Om du er gravid hvis du har 3 positive tests der er aflæst i overensstemmelse med indlægssedlen?

Har aldrig taget g test før og indrømmer blankt, at jeg var i tvivl om det, som folk kalder skyggestreger.

og ja jeg er i tvivl om jeg er gravid, da jeg ikke har set en positiv test før....

Anmeld Citér

19. september 2017

Anonym

Schwartzn skriver:

Har aldrig taget g test før og indrømmer blankt, at jeg var i tvivl om det, som folk kalder skyggestreger.

og ja jeg er i tvivl om jeg er gravid, da jeg ikke har set en positiv test før....

Dine teste er positive. Skyggestreger er meget svagere end dine. Dine er der rigtig farve i og det er ikke til at tvivle.

Anmeld Citér

19. september 2017

Anonym

Du kan altid vente et par dage og teste igen og se om stregen er blevet tydeligere. Har du nogen ide om hvor langt henne du er? Det tælles fra din sidste menstruations første dag.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.