Krydser virkelig denne gang, men er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2017

Trinebaby

Anonym skriver:

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at læse svaret fra lægen - har været mega nervøs hele dagen  MEN heldigvis var tallene stigende  så skal have taget endnu en blodprøve i næste uge og derefter scanning på sygehuset - er så lettet og glad   Håber virkelig det lykkes denne gang 

Ej hvor dejligt håber den lille bliver der

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2017

Anonym trådstarter

Så ryger følelser frem og tilbage igen, da jeg her til morgen små bløder igen igen 

frygter virkelig det værste 

ringer til lægen og beder om en blodprøve allerede i dag, så jeg hurtigst muligt kan få vished 

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Så ryger følelser frem og tilbage igen, da jeg her til morgen små bløder igen igen 

frygter virkelig det værste 

ringer til lægen og beder om en blodprøve allerede i dag, så jeg hurtigst muligt kan få vished 

Jeg håber det Aller bedste for dig ! 

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg håber det Aller bedste for dig ! 

Tak 

Afventer svar på Blodprøven her i eftermiddag 

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tak 

bliver spændende !! 

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tak 

Har du fået svar endnu? 

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Har du fået svar endnu? 

Ikke direkte fra lægen, men har været inde på sundhed, og umiddelbart er tallet steget fra 149

til 167 iu/L 

ringer til lægen i morgen tidlig

hvad tænker I med tallet? Og siger det jer noget?  

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Ikke direkte fra lægen, men har været inde på sundhed, og umiddelbart er tallet steget fra 149

til 167 iu/L 

ringer til lægen i morgen tidlig

hvad tænker I med tallet? Og siger det jer noget?  

Hvor langt burde du være nu?

Er du sikker på at tallet på sundhed er fra i dag af? Min læge siger altid til mig at der går mindst 3 dage før sådan info er oppe på sundhed.

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvor langt burde du være nu?

Er du sikker på at tallet på sundhed er fra i dag af? Min læge siger altid til mig at der går mindst 3 dage før sådan info er oppe på sundhed.

Tallet er fra i dag, kan jeg se på datoen og tidspunktet jeg fik taget Blodprøven. 

Jamen det er jeg usikker på, da jeg ikke nåede at få mens efter jeg havde sidste spontan abort - men regner jeg med den 9 august, hvor jeg mistet endelig og cyklus på 28 dage, vil jeg være ca 6+5

Anmeld Citér

25. september 2017

Anonym

Anonym skriver:

Tallet er fra i dag, kan jeg se på datoen og tidspunktet jeg fik taget Blodprøven. 

Jamen det er jeg usikker på, da jeg ikke nåede at få mens efter jeg havde sidste spontan abort - men regner jeg med den 9 august, hvor jeg mistet endelig og cyklus på 28 dage, vil jeg være ca 6+5

Okay. Tallene er lidt lave i forhold til du vil være 6+5, men hvis tallene stiger, kan det være du er en langsom starter.

Krydser for positivt nyt fra lægen i morgen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.