Krydser virkelig denne gang, men er nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. september 2017

Anonym trådstarter

Så viser testen positiv - tre stk   Men små bløder og havde store menstruationssmerter i går og maven murer en del også i dag. Har lige været forbi lægen og få taget en blodprøve, som jeg får svar i morgen. Skal have taget en ny igen om nogle dage for at se om tallene er stigende eller faldende. Håber virkelig på at de er stigende 

er så nervøs, da jeg har haft to spontan aborter allerede i år - ventetiden er sååååå lang 

nogle som har postive oplevelser med små blødning og smerter i 4-5 uge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2017

Sabone

Anonym skriver:

Så viser testen positiv - tre stk   Men små bløder og havde store menstruationssmerter i går og maven murer en del også i dag. Har lige været forbi lægen og få taget en blodprøve, som jeg får svar i morgen. Skal have taget en ny igen om nogle dage for at se om tallene er stigende eller faldende. Håber virkelig på at de er stigende 

er så nervøs, da jeg har haft to spontan aborter allerede i år - ventetiden er sååååå lang 

nogle som har postive oplevelser med små blødning og smerter i 4-5 uge? 

Jeg blødte et par gange i starten af denne graviditet og faktisk så troede vi overhovedet ikke det ville blive til noget! 

Jeg fik også taget blodprøver løbende, som slet ikke steg som de skulle og var til scanning, hvor lægerne ikke troede på, at der ville være noget.. Men.. Vi venter en sund og rask lille dreng til december! 

Anmeld Citér

18. september 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Jeg blødte et par gange i starten af denne graviditet og faktisk så troede vi overhovedet ikke det ville blive til noget! 

Jeg fik også taget blodprøver løbende, som slet ikke steg som de skulle og var til scanning, hvor lægerne ikke troede på, at der ville være noget.. Men.. Vi venter en sund og rask lille dreng til december! 

Sikke en dejlig positiv historie, som giver lidt ekstra håb for mig 

Jeg har blødt sådan on and off de sidste 4-5 dage, men det gjorde jeg nemlig også sidste gang jeg mistet, hvor der til sidst kom væv med ud. 

Anmeld Citér

19. september 2017

Sabone

Anonym skriver:

Sikke en dejlig positiv historie, som giver lidt ekstra håb for mig 

Jeg har blødt sådan on and off de sidste 4-5 dage, men det gjorde jeg nemlig også sidste gang jeg mistet, hvor der til sidst kom væv med ud. 

Jeg  for jer! 

Har du fået svar på blodprøven? 

Anmeld Citér

19. september 2017

Anonym trådstarter

Sabone skriver:

Jeg  for jer! 

Har du fået svar på blodprøven? 

Tak 

Blodprøven så fin ud, men skal have taget en ny i morgen, hvor jeg håber, at tallene er stigende 

Anmeld Citér

19. september 2017

Sabone

Anonym skriver:

Tak 

Blodprøven så fin ud, men skal have taget en ny i morgen, hvor jeg håber, at tallene er stigende 

Håber der har været en fin stigning i til i morgen så 

Anmeld Citér

19. september 2017

FruSteffensen

Jeg havde smerter værre end alm menssmerter den måned jeg blev gravid, men ingen blødning. Jeg tænker smerterne var ægget der var i gang med at grave sig godt ned i min slimhinde.

Jeg krydser fingre for dig

Anmeld Citér

20. september 2017

Anonym trådstarter

Så starter ventetiden på svar på Blodprøven - først svar i morgen 

Anmeld Citér

21. september 2017

Trinebaby

Hvornår får du svar

Anmeld Citér

21. september 2017

Anonym trådstarter

Trinebaby skriver:

Hvornår får du svar

Så fik jeg endelig taget mig sammen til at læse svaret fra lægen - har været mega nervøs hele dagen  MEN heldigvis var tallene stigende  så skal have taget endnu en blodprøve i næste uge og derefter scanning på sygehuset - er så lettet og glad   Håber virkelig det lykkes denne gang 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.